Ik smeer zelf ook rustig een product eerst op wat overgebleven is, idd meestal in het voorjaar ofzo. Als je dat niet red gebruik je het toch lekker als handcreme, voetcreme of What ever..komt altijd wel op toch
Nou zo goed is zonnebrand creme niet als voet of handcreme toch? Ik heb het voor mijn dochter eerder dit jaar nog niet gebruikt zonnebrand creme? Nu pas, meteen maar nieuwe gekocht, zoveel schijnt de zon hier niet haha.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit verbranden is... Normaal gezien verbrand je niet na 5 minuten in de zon al heb je je niet ingesmeerd of je moet een extreem gevoelige huid hebben. Misschien bij de HA of apotheek info vragen waar je goed aandoet. Sterkte in elk geval en een slechte moeder ben je niet
Ligt misschien idd ook aan welke crème je hebt, die ik gebruik is ook heerlijk voor je handen. Ik smeer het in de winter wel eens expres op mijn handen, heerlijk komt meteen het vakantiegevoel terug
Gebruik die van vorig jaar voor mezelf . Factor 50 is nog altijd rond factor 25 na 1 jaar. Voor de kinderen haal ik elk jaar nieuwe
Met andere zonnebrandcrèmes had hij het niet en de plekken wat wel waren ingesmeerd maar geen zonlicht op kwam waren ook niet rood. Ook nog niet eerder een reactie van zon op zijn huidje gehad.. Heb trouwens zelf ook contact met de moeder en die foto's van dat kindje met die vellen eraan zijn wel van haar? Maar goed.. ben blij dat mijn kind niet extreem verbrand is, pff of dat dan aan mij of het product zou liggen, dat had ik mezelf nooit vergeven
Dit is een stunt!! Mensen kopen tegenwoordig hun dure merken bij action of zeeman (als het om zonnebrand gaat) en dit scheelt andere winkels ontzettend! Mensen denken nu dat (diezelfde producten) slecht zijn en kopen dezelfde producten voor het 3 dubbele in een gewone winkel. Daarbij kan een kind echt niet binnen 5min verbranden EN het belangrijkste, welke moeder laat haar kind in de volle zon lopen ondanks dat hij/zij ingesmeerd is.?!
Stunt of niet, ik heb het een paar weken geleden al gemerkt. Ongeveer 2 maanden geleden precies die zonnebrand gekocht bij de Action, voor mezelf, omdat ik factor 30 niet genoeg vind voor mijn witte kindjes Tijdens de eerste warme dagen in mei heb ik hem gebruikt (dit is dus al een paar weken geleden) en ik merkte snel dat het product zijn werking niet deed. Ik heb een lichte huid en smeer zeer regelmatig (waarschijnlijk overdreven) en ik was toch echt verbrand. Terwijl ik normaal met factor 30 en regelmatig smeren niet verbrand. Gelukkig niet zo erg als het jongetje, maar ik was flink rood! Ik weet het toen meteen aan de zonnebrandcreme en het verbaasde me echt niks dat het nu nieuws is. Ik heb meteen een nieuwe gekocht en die andere weggegooid, dus ik geloof er echt wel in! Wel vind ik dat dat jongetje wel echt heeeel erg verbrand is en dat de moeder dit ook eerder had kunnen zien...
zag net op de nieuwszender hier dat er meer meldingen bij een of ander bureau wat daarover gaat bekend zijn.... dus het gaat niet om een enkel geval of een stunt.
Ik denk elke moeder wel eens. Iedereen gaat eens naar het strand en een kind gaat meestal geen zandkasteel bouwen en tegelijk netjes onder de parasol blijven. Op speeltuinen heb je ook zon, je kan je kind moeilijk in de zandbak stoppen net onder de schaduw van die ene boom. Als je gaat wandelen kan je ook niet contstant in de schaduw wandelen. Nu heb ik het nog gemakkelijk, hij slaapt als de zon het felst is en hij is nog gemakkelijk binnen te houden + vanaf 14u is al veel schaduw in de tuin. Maar over een dik jaar slaapt hij smiddags niet meer en zal hij ook wel eens om 12u naar buiten gaan
Nou hier mogen ze als het warm is echt niet op die tijdstippen naar binnen tussen 12 en 3/half 4 wordt hier dan binnen gespeeld.
Een stunt van wie? Nee, geloof ik niet. Ik koop ook wel merk bij action. Wasmiddel bijv. Zolang m'n was nog schoon wordt en fris ruikt, zal het nog wel goed zijn. Maar of iets wel of niet goed is, ga ik bij m'n kind niet uitproberen. Koop daar dus echt geen zonnebrandcrème. Hier ook de garnier ambre solaire. Wel tijdens de 1+1 gekocht. Blijf een Hollander hè.
Vijf meldingen bij NVWA over niet-werkende zonnebrand | RTL Nieuws. er zijn schijnbaar al meerdere meldingen over.
Hahaha denk het ook. Ik ben gewoon eerlijk en koop ALTIJD de Zonnebrand in de aanbieding bij kruidvat. 1+1 of 50% korting. Merk maakt me niet zoveel uit,het liefst gewoon nivea.
Nou, melden is niet verkeerd natuurlijk. Bij correct gebruik (geloof niet dat de moeder in het bewuste verhaal dit gedaan heeft, maar anderen wellicht wel?) behoort het toch te werken. Ik vind het in ieder geval goed dat er onderzoek naar wordt gedaan.
Nou het is wel een beetje vreemd dat ik het correct gebruikt heb, net als alle andere merken maar uitgerekend met die van de action mijn zoon verbrand?? Nee sorry hoor, maar dit is duidelijk niet mijn schuld. Heb mijn zoon niet in rare omstandigheden gebracht!