Baby van 2 weken oud gered uit snikhete auto

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SushiLover123, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Auto in de volle zon, ouders (allebei) waren naar eigen zeggen een paar minuten weg, maar een getuige zegt, dat er al sowieso 25 minuten zat tussen het moment van ontdekken en het moment dat de moeder naar de ambulance kwam rennen...

Hoe haal je het in je hoofd. Elk jaar staat er wel zoiets in de krant. Leven die mensen onder een steen of zo? Misschien moeten ze die artikelen eens uitknippen en ophangen bij consultatiebureaus of zo...

Omroep Brabant: Baby van twee weken oud uit snikhete auto gered in Kaatsheuvel

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #2 SushiLover123, 6 jun 2014
    Laatst bewerkt: 6 jun 2014
    Rijden Polen dan meer dan 3 jaar in auto's met Nederlandse kentekens?
    (Geen idee, ik ken geen Polen, ik zie hier alleen veel Poolse kentekens....)

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    bah, wanneer leren mensen het nou toch eens :( kan hier zo boos om worden!! :x

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ondanks dat het gespeeld is komt dit filmpje wel ontzettend binnen. Zoiets zouden ze ook moeten uitzenden op tv tijdens de reclames oid om mensen meer bewust te maken.

6. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja klopt, het komt goed binnen dat filmpje. Ik krijg tijdens het kijken steeds weer kippenvel. Ik heb hem nu een paar keer gezien.

7. dekilene

dekilene Niet meer actief

hoe dom hersenloos kun je zijn...?
    arme baby

8. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    nee meteen bij het eerste huisbezoek van het cb moeten ze dit laten zien aan de ouders..

heel hard op dat moment.. maar wel nodig aangezien ieder jaar opnieuw dit wel een paar keer in het nieuws komt

9. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik heb er geen woorden voor hoe achterlijk ik zo'n ouder vind. Gadverdamme zeg! Hoe onverantwoordelijk kan je zijn :x

10. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Elke goeie ouder weet dat je een kindje niet alleen kan en moet laten in een snikhete auto :-S

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Afgezien van een snikhete auto zou ik mijn kind van 2 weken oud
    Nog geen seconde alleen laten!
    Toen die van mij 2 weken oud waren kon ik ze niet eens boven in bed leggen want dat was voor mijn gevoel al te ver bij me vandaan!

Misschien hard maar hoop dat deze mensen niet nog meer kinderen zullen krijgen!

12. KimK

KimK Niet meer actief

Echt hé.... Die mensen zou je echt, in ieder geval tijdelijk, uit de ouderlijke macht moeten zetten. Die kunnen toch werkelijk waar niet voor een kind zorgen als je dit soort acties uithaalt?

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Brrrr :(

14. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Precies!
    En idd t filmpje van vorig jaar uitzenden op tv!

15. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Echt afschuwelijk :( en het kindje mocht meteen weer mee met de ouders. Je houdt je hart vast met zulke onverantwoorde ouders. Hoe kun je zo achteloos omgaan met het dierbaarste in je leven...

16. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

#16 Allesofniets, 6 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2014
    Jemig! Ik maak me al druk als ik de kleine net in de auto geparkeerd heb, en m'n tas in de gang vergeten ben. (Auto staat recht voor de deur)

Dan kan ik echt minuten(gevoelsmatig) twijfelen wel of niet snel de tas pakken of K uit de auto halen en dan samen de tas pakken.

(Op een normale dag en snikhete dag twijfel ik niet eens en haal ik hem er gewoon uit)

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hoe achterlijk kunnen mensen zijn! Het zou niet eens in me opkomen om mijn kind in een auto achter te laten, buiten het gevaar om. Wat als hij huilt of er is iets?
    Heb er echt geen woorden voor.

18. mumija

mumija Niet meer actief

Ik kwam er langs lopen. Kwam net uit de action.
    Het kind lag in een bloedheet dik pak, mutsje op in een Maxi-Cosi met deken erover, daarover nog half 2 tuinstoelen ingeklapt en een rol tapijt. Het kind is echt gered hoor.
    Een mevrouw hoorde geluidjes omdat het raampje op een kier stond. Het was moeilijk te zien omdat die spullen erover heen lagen plus die deken.
    Ik ben eigenlijk meteen weggelopen want ik werd er niet goed van. Toen was het kindje al uit de auto hoor.

19. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik kan hier zo pislink van worden! Leren mensen het nou echt nooit??? Onbegrijpelijk!

20. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Zulke mensen mogen zich geen ouders noemen. Bah bah bah

Deel Deze Pagina