Hallo, Ik ben al een tijdje opzoek naar een baby jurkje van de h&m. Helaas niet gevonden, overal uitverkocht De online shop heeft het jurkje af en toe, maar niet de juiste maat. Komt er iemand toevallig bij een h&m? Wil je dan aub voor mij kijken Ik betaal uiteraard voor de verzendkosten! Het gaat om het jurkje crème met kleurige vlinders, maat 80.(7,95). h&m baby jurk - Google zoeken Avast bedankt! Groetjes Rojin.
o daar was ik ook naar op zoek voor mijn nichtje. Maar hier inderdaad ook uitverkocht. Succes met zoeken!! Kun je niet een maat groter halen ofzo?
Als ik jou was zou ik beginnen met verschillende vestigingen in de buurt bellen, mochten deze hem ook niet hebben, steeds verder weg proberen. Dan afspreken dat je hem morgen komt halen en maak je er een shop middag van waar je hem op kunt halen..
Waar woon je? Hier in onze vestiging heb je hem in ieder geval ook in tuibroek uitvoering. Ook heeeel erg leuk!!
Ja dat is 'm! Ik vind het jurkje zo leuk!! Ik hoop dat ik het jurkje nog kan vinden. Ik heb maat 86 geprobeerd met dezelfde jurk, alleen andere motief. Deze was erg groot, maar omdat ik deze zo graag wil maakt het niet uit. Maat 80/86 is goed. Rondbellen zou ik kunnen proberen, maar volgens mij heeft h&m alleen 1 centraal nummer. Ik ga het even uitzoeken En mocht iemand het jurkje tegenkomen, dan hoor ik het graag
Ik woon in Den Haag, de tuinbroek uitvoering heb ik al, maar vind 'm zo leuk dat ik ook graag het jurkje wil
Ik had je een privé bericht gestuurd maar geen reactie ontvangen. Ben inmiddels weer terug van de stad, en heb niet gekeken, sorry .
@ sietsie, Zag net pas het pb bericht. Op mijn telefoon valt het niet echt op, vandaarr dat ik het later zag. Had je ook net terug gestuurd. Jammer In ieder geval bedankt!
@sammi, heb al gezocht, zonder resultaat helaas @lennylenn, dank je wel, ik hoop dat ze dr nog eentje hebben