wie heeft de gouden tip? Altijd als ik m'n kinderen insmeer krijgen ze van die vieze gele randjes aan hun shirts van de zonnebrand.. Ja, shirt uit bij het smeren... dat doe ik ook wel, maar soms wil je even snel smeren of zo.. Ik ben benieuwd of er ook spul bestaat wat geen vlekken geeft. Ik vind persoonlijk de spuitbus van garnier heel goed, en ook echt minder vlekkerig. Maar ik spuit het natuurlijk niet op hun gezicht, daar smeer ik dan met een andere crème en dan komt het op de rand van de t-shirts.
Ik gebruik 1 soort spuitfles, van garnier, voor alles. Natuurlijk spuit ik het niet rechtstreeks in het gezicht, maar eerst op mijn handen en smeer ze dan in. Ik heb daar ook nog weinig vlekken mee gekregen trouwens.
de witte van nivea vlekt niet bij mij... ik heb laatst vision gekocht maar weet nog niet of deze vlekt
" De vernieuwde formule helpt vlekken ten gevolge van UV filters makkelijker uit te wassen, in vergelijking met voorgaande formules" dit staat er op hun website...dus het zou wel vlekken geven maar die kun je makkelijker uitwassen denk ik.... https://www.nivea.nl/shop/kids-hydraterende-zonnespray-40059003640050061.html#user=1&start=1
Zonnebrandcreme kan de lak van je auto vreselijk beschadigen. Op mijn auto staan 2 handafdrukjes die er niet meer af gaan. Lang gezocht waar het door kwam en uiteindelijk bij de garage gehoord dat zonnebrandcreme is. Google er maar eens op, is blijkbaar iets wat vaak voorkomt. Ik spoel daarom na het insmeren altijd heel goed de handjes af nu, maar garnier lijkt het niet te hebben. Nivea en bepaalde huismerken wel.