Ik zou eigenlijk zo een mooie verjaardagstaart willen maken.Ik hoor wel eens dat je daar een cursus voor moet volgen maar die zijn best prijzig en daar heb ik momenteel geen geld voor?Zijn hier mensen die wel eens zo schitterende taart maken en mij kunnen uitleggen hoe? en waar kun je de spullen kopen?kan dat gewoon bij de plaatstelijke bakker?
Ik zou hier eens kijken als ik jou was. Hoop uitleg, recepten en voorbeelden. De Leukste Taarten Maak Je Zelf!
inderdaad kijk op deleukstetaarten forum. Ontzettend veel info te vinden tevens is het gekoppeld aan een webshop voor de materialen. Succes en pas op is een erg verslavende hobby
Idd kijken op deleukstetaarten.nl. Daar kun je de spullen ook bestellen. Maar pas op, de hobby is verslavend, maar ook DUUR!! Dus weet waar je aan begint haha! O ja er zit hier ook bij algemene clubs een groepje, de taartdozen. Daar lees ik ook af en toe wel mee.
hier een taart doos (zie avator) ga inderdaad maar eens lezen op de leukste taarten.nl daar staat giga veel info op , mocht daarna nog vragen hebben mag je me altijd pben hoor
"aardig " zegt ze dan hahaha werkt zich kapot aan de opdrachten hahaha @ josianne ....mis je in het taartdozen-topic kan dat kloppen ?
ik heb pas na een jaar een cursus gevolgd en dat was boetseren. Gewoon veel op internet lezen en het een paar keer van tevoren proberen. De eerste keer zal niet strak gaan maar elke keer wordt het netter!