herstel knip

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door ikkiee, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Hee meiden

weet iemand hoelang het herstel van een knip ongeveer duurt?
    En is het zo dat bij niet voldoende rust het herstel langer duurt?
    Mijn kleine is nu 18 dagen oud
    Mijn knip jeukt en is gevoelihechtingen zijn er wel al uit
    geen rust gehad aangezien mijn m.oeder 5 dagen na de bevalling een einde aan de leven heeft gemaakt. Dus ja fan weten jullie het wel dan moet je gewoon op de been of je nou wil kan of mag

ben benieuwd naar jullie ervaringen

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Jeej meid.
    Schrik van je berichtje..

Tuurlijk is weinig tot geen rust 'niet goed' na de bevalling. Zeker als het een wat zwaardere was.
    Ik zou even langs de vk gaan en haar even laten kijken. Tot de na controle val je onder hun nazorg nml. (Tenzij je bij de gyn liep dan even bij de ha afspraak maken)

Heel veel sterkte!

3. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Jeetje meid, heftig.
    Ik heb de week dat de hechtingen er in zaten heel,erg last gehad van mijn knip en kon geen stap verzetten. (7 hechtingen inwendig en 7 uitwendig) zodra de uitwendige eruit waren na ongeveer een week kon ik alles weer. Neem ff contact op met je vk, want dit duurt erg lang.

Ps. Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies, en natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je kleine. Moeilijke periode. Dikke knuffel

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jeetje gecondoleerd...
    Mbt je vraag: na 6 weken kwam ik onder de douche nog een hechting tegen, daarna was t trekkerige gevoel ineens veel beter. Met 7 weken durfde ik weer te fietsen.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.858
    19.250
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik had met zeven weken nacontrole en toen had ik er eigenlijk nog maar net geen last meer van. Voor mij heeft het zeker een week of zes geduurd. Dat was bij de jongste, bij de oudste heb ik er veel langer last van gehad. Ik weet nu dat dat er niet 'bij hoort'. Ik denk dat nog een paar weekjes wachten (tot alle hechtingen er uit zijn) geen kwaad kan. Maar als je na een week of zes op nacontrole komt, moet het toch eigenlijk wel (bijna) normaal voelen weer. Anders even aangeven.

Veel sterkte met het overlijden van je moeder.

Deel Deze Pagina