Het zal toeval zijn als iemand het antwoord op m'n vraag weet, maar ik probeer het toch even. Ik woon in Almere Buiten (seizoenenbuurt) en ik heb al best heel wat rond-gewandeld hier, maar ze hebben hier nerges zandbakken en in de buurt volgens mij. Weet iemand of er ergens een zit?
Hoi, Volgens mij zijn er in almere helemaal geen algemene zandbakken meer .Behalve op de schoolpleinen dan.Ik woon zelf in filmwijk en werk in muziekwijk ook in deze wijken is geen algemene zandbak te bekennen. ik denk dan ook dat je niet verder hoeft te zoeken. groetjes sarita
He grappig plaatsgenoten nee zou ook niet weten waar er zandbakken zijn behalve op schoolpleinen. woon in danswijk en ben daar ook nog niets tegen gekomen
Hier in Muziekwijk is er wel een algemene zandbak, bij de Blokfluitstraat. Maar dat is een beetje ver vanaf Almere Buiten.
Ja dat is wel ver weg Ach, is misschien een leuk uitje voor als hij wat ouder is Ik vind het zo jammer dat ik er nergens een kan vinden!! Ik heb vroeger zoveel tijd in de zandbak doorgebracht, ik vond het altijd echt geweldig!!! en je ontmoet er zo makkelijk andere kindjes... Ik snap het wel dat ze het niet hygienisch vinden uit oogpunt dat er katten in zouden kunnen poepen.. Ik denk namelijk dat dat de reden is dat er niet veel meer geplaatst worden. Maar toch vind ik het jammer. Nou ja, dan moeten we zelf straks er eentje aanleggen in de tuin. Zit niet zoveel anders op... als iemand er nog eentje in de buurt signaleert laat het me even weten!!
Ik woon in de striphelden buurt en ik weet ook geen zandbak. Vind de speeltuinen sowieso een beetje tegenvallen overal 1 of 2 toestellen ver uit mekaar en zonder hek. Zal het in de gaten houden. Groetjes
Ja daar heb je gelijk aan, ik vind het ook leuker meerdere speeltoestellen op 1 plek.. maar ja, zo heb je wel altijd iets ind e buurt wat op een speeltuintje "lijkt" .
vroeger zat er een in de molenbuurt maar weet niet of die er nog staat toen was ik ook namelijk nog jong verder denk ik inderdaad op schoolpleinen Volgens mij hebben ze heel veel weggehaald vanwege de katten die er hun ontlasting in doen Gr Wiebertje
in het beatrixpark is werkelijk alles uit de "teletubbieland" gesloopt ! of er staan teksten met wil je een vluggertje bel 06.. of blablablap is een ...... op de muren van de speelhuisjes..,
Ik woon in Stedenwijk, en daar heb je bij de basisschool een zandbak. Of mag dat niet? Weet ik eigelijk niet. hi hi. Wij hebben nu zelf een plastic zandbak gekocht bij Bart smit, met deksel. Is beter, kan je zlef schoon houden. Lijkt me niks z'n openbare zandbak, met al die rare mensen op het moment.