Dames, Ik heb de kasten van mijn dochtertje, van mezelf en van mijn vriend eens goed uitgemest. Nu heb ik een behoorlijke stapel die regelrecht naar het Leger des Heils gaat.. Maar heb nog een hele boel leuke als nieuw kleding over... Marktplaats is geen optie. Heb echt geen zin om van ieder stuk een foto te maken en te gaan uploaden op marktplaats en daar een heel verhaal over te gaan typen Weten jullie dus of er ergens een soort van beurs is...? En mochten er hier geinteresseerden zijn, ik woon in Eindhoven en je bent van harte welkom om eens tussen de kleding te komen kijken.. Het mag echt voor een prikkie weg..
Ow ja de maten zijn van mijn vriend, maat M of L Van mezelf maat S of M En van dochterlief maat 56 t/m 86
je kan van de kleren van je dochter toch gewoon een pakket maken? dan hoef je alles maar 1x op de grond te leggen om een foto te maken. gewoon alles bij elkaar stallen en 1 foto. ben je het ook in 1x kwijt. heb hier al regelmatig een pakket kleding gekocht. sommige zetten er 1 pakket op van bijv. 56 t/m 86 maar kan ook verdeeld worden in meerdere pakketten. ben je hoogstens tijd kwijt aan 2 foto's... elke keer mensen over de vloer ben je meer tijd aan kwijt