Ben zoo blij want wij kunnen ons de trotse eigenaars van dit mooie huis noemen! Kan het zelf nog steeds niet helemaal geloven! Bekijk bijlage 281485
Gefeliciteerd meid! Ziet er geweldig uit, heel veel geluk en woonplezier alvast toegewenst in jullie nieuwe stulpje!
Haha inderdaad, wat een ruimte zullen we dan hebben...zou in het begin vast niet weten wat ik ermee moet. @smile: huis staat in Groningen
Wow! Ziet er mooi uit, gefeliciteerd! Hopelijk hoeft er niet al te veel aan te gebeuren en kunnen jullie er snel in?
Wow, mooi! Ik weet hoe je je voelt, dit hadden wij ook 1,5 jaar geleden.. En dat we niet wisten wat we met de ruimtes moeten doen.. Nu 1,5 verder staat het aardig vol hahaha
Helaas moet alles gebeuren! Badkamer, keuken vloer enz enz..maar dan hebben we wel een huis helemaal naar onze smaak.
hahaha ik ben zo bang dat we straks in zo'n leeg huis wonen waar het gewoon hol klinkt. Nee hoor zijn genoeg leuke nieuwe dingen die we willen aan en schaffen. Maar denk wel een hele omschakeling van 4 naar 7 kamers.
Gefeliciteerd! Heel erg mooi! Is niet zo ver bij jullie vandaan of niet? Tussen jullie huis en D zijn school?
Consider: Lijkt inderdaad op die huizen maar is wel in een andere wijk, maar alsnog niet ver van waar we nu wonen.