Vermiste Delftse eindelijk gevonden.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door knap, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Vermiste Delftse ligt dood in recreatiegebied
    In recreatiegebied Delftse Hout is zaterdag door een wandelaar het dode lichaam gevonden van een 77-jarige vrouw uit Delft die al bijna een half jaar werd vermist.

Foto: NU.nl/Gino Press
    Bekijk video
    Dat meldde de politie.
    De politie zette na de vondst het gebied af en forensisch experts deden onderzoek. De vrouw blijkt niet door een misdrijf om het leven gekomen. Dat heeft sectie op het lichaam en onderzoek uitgewezen.
    De vrouw vertrok op 22 april met haar fiets vanaf haar woning aan het Jan Joostenplein voor een afspraak met haar huisarts. Ze werd daarna niet meer gezien.
    Politie, hulpdiensten en vrijwilligers zochten de afgelopen maanden op verschillende plekken in Delft en omgeving naar de vrouw, die bekend stond als tante Riet.

Ze was de oude buurvrouw van mijn zusje en ze woonde de laatste jaren op een straat afstand van mijn oude huis.
    Ben blij dat ze gevonden is. Half Delft is er mee bezig geweest.

Waar ze gevonden is is het vaak wel druk dus vind het wel apart dat het nog zo lang geduurd heeft voor dat ze gevonden is.

Het einde is niet goed. Maar dat ze gevonden is natuurlijk wel.

2. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Is dat die vrouw die ook vaak in de kranten stond, en op affiches?

Naar zeg.. maar wel ''blij'' dat ze gevonden is!

3. knap

knap Niet meer actief

Ja dat is ze idd.

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Is de tante van een vriendin..ik snap alleen niet wat ze daar deed, lag niet echt op de route toch? Ik ken delft verder niet hoor..

5. knap

knap Niet meer actief

is niet zo ver van waar ze woonde. maar wel uit de route.

Deel Deze Pagina