ik haat dat wachten!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Moedertjevj, Dec 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    nog een goeie 8 weken moet ik nog, maar wat duren die immens lang zeg!

kwil zo graag m'n kleintje al! en ik heb dus totaal geen schrik voor de bevalling é!

wie is het wachten ook zo beu?

2. Niet meer actief

Oh ja, kan helemaal met je meepraten!
    ik wil gewoon mijn kleintje in mijn armen hebben, helemaal nu ik verlof heb, alles is klaar, kom maar op!
    Ben ook niet bang voor de bevalling.
    En het slapen 's nachts is een ramp aan het worden, ben eigenlijk liever wakker.
    Af en toe oefenweeen :(
    ik ben er klaar voor!

3. miranda22

miranda22 Bekend lid

Jul 5, 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    ben het wachten onder tussen ook wel zat en ik moet nog ruim 11 weken!
    Kan niet wachten tot dat ik me uk in handen kan houden!

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb het nog zo druk met vanalles en nog wat dat ik het nog niet beu ben. maar ik ben wel ongeduldig! Ik wil zo graag weten hoe onze man eruit ziet!

5. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

Jul 14, 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Gelukkig ben ik dus niet de enige die niet kan wachten. Zeker nu ik sinds 3 weken in de ziektewet zit voor de rest van mijn zwangerschap. Verveel me dood zonder werk. En dan mag ik ook nog es helemaal niks doen. Dus ik snap jullie allemaal. Heel vervelend dat wachten.
    Maar we moeten met zn alle nog even (heel lang) geduld hebben.
    Succes allemaal he.

6. Samama

Samama Niet meer actief

Zooo die laatste loodjes duren pas lang... de dagen kruípen echt voorbij... aaagh!

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Zit nu ongeveer 12 weken in de ziektewet en kan toch wel stellen dat ik het wachten beu ben , nu al... en ik moet er nog 12 :eek:
    Tijd gaat erg langzaam als je thuis zit :(

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Hier nog één, ik ben het wachten werkelijk spuugzat..Ik wil de beeb vasthouden en weer een beetje mijn oude vorm terug. Het rommelt al wel een tijdje maar niets zet echt door dus wordt er een beetje moedeloos van....

9. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    hier nog iemand die het zo zat is!

10. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Nou...ik ben nu anderhalve week vrij en door omstandigheden ben ik nog ontzettend druk met de voorbereidingen voor de baby dat hij van mij toch best nog even in me buik mag blijven zitten :D

Het lijkt me zo naar dat alles half af is als hij komt. Geeft mij niet echt een gerust gevoel.

Als ik klaar ben dan mag hij ook direct komen, want ik ben ook heel nieuwsgierig naar hem.

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik ben nog superblij met m'n buikie, laat het nog maar mooi eventjes zitten. (hoewel de hele babykamer al klaar is hoor).
    Ik weet nu al dat ik straks dat getrappel in m'n buik ontzettend zal missen!
    Komt ook wel omdat ik me zo goed voel, nog prima slaap, eigenlijk nergens last van heb. Maar ik ben graag zwanger. :oops:

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,234
    7,280
    113
    Female
    Brabant
    Ik zie het ook nog wel zitten, wat mij betreft mag baby wel tot de uitgerekende datum blijven zitten, daarna zal ik wel wat ongeduldig worden denk ik.

Maar uitrusten is er haast niet bij helaas, ik heb verschrikkelijke jeuk over mijn hele lichaam, lig van de 7 uur dat ik in bed lig (daarna moet ik er echt uit!), zo'n 5 uur wakker. Dus wat dat betreft mag de kleine wel komen, maar zonder de jeuk, laat nog maar even zitten. Maar de jeuk zal waarschijnlijk alleen maar erger worden helaas, en rommelen doet het ook nog helemaal niet (maar dat hoeft ook niets te zeggen).

13. loodje

loodje Actief lid

Feb 1, 2007
    241
    0
    0
    ik ben het wachten ook beu hihi
    ws wordt er woensdag wat aan gedaan als het niet spontaan komt :)

succes allen

14. Nannie87

Nannie87 Actief lid

Feb 7, 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    Ja ik ben het wachten ook egt beu..Maar hij vindt het volgens mij nog te lekker in mijn buik..Is het warmer dan met dat weer wat we nu hebben ha ha :D marja nog even..Na 8 en halve maand wachten kunnen die anderhalve week hopelijk er ook nog bij

15. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    meid pin je niet zo vast op de 40 weken...deed ik ook, en duurde toen nog eens 2 weken voordat Mari geboren werdt..en dan duurt het écht lang...

Share This Page