zonnehoed/pet etc bij dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook een manneke die absoluut niks op zijn hoofd wilt hebben! Als baby zijnde kreeg hij zijn mutsjes al af (winterbaby!) en deze winter was het ook weer een ramp...
    Maar heb nu toch weer een zomer petje gehaald, want hij gilt moord en brand als de zon in zijn gezicht schijnt. In de wagen werkt de kap vaak niet en een parasol blijf ik met de zon mee draaien.
    Hij liet hem een paar min. op en ja hoor, pet af en uit de wagen gegooid. Maar ga eens een paar van jullie tips uitproberen!

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Simone heeft heel dun haar dus in de zon vind ik een petje wel handig.
    Voor de spiegel opzetten is altijd leuk. Deze video heb ik gemaakt met mijn telefoon, daar zit een camera voorop.

Simone met een petje op - YouTube

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hebben Wij ook bij Esmée gedaan. Ze houd haar hoedje nu goed op. Heb ook 1 Maat grote gekocht. Zit 't ook niet zo strak.

4. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    leuk al die tips.....maar hier ook een eigenwijsie die echt de pet niet ophoudt!! ook alle haarspeldjes, staartjes ect blijven echt niet in..........

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja hier zet ik mn kleine meid natuurlijk ook een zonnehoedje op! Vorig jaar had ik er elastiek aan genaaid voor onder dr kinnetje. Nu leert ze het zelf om hem op te zetten, soms roept ze na een uurtje of wat spelen ineens "Klaaaaaaar" en gooit dan haar hoedje af. Prima, dan proberen we het later weer!

Deel Deze Pagina