Wie heeft deze? Wij hebben hem gekregen voor onze dochter maar de ballen schieten zo hard dat ze door de woonkamer vliegen ipv in de baan terecht komen wat volgens mij de bedoeling is..... Ik heb v-tech net gemaild maar ben benieuwd of meer mensen dit hebben.
Mij leek het ook leuk! En hij begint ook leuk, maar dat maar soms 1 bal wel goed terecht komt is dan weer niet zo leuk..... Hele tijd die ballen zoeken, mwoah niet zo'n succes.... Hier staat hij dus een beetje op zolder te verstoffen.
Hier idd hetzelfde probleem! Zl vind er niks aan, nichtje van 3,5 daarin tegen vind het geweldig om achter de ballen aan te rennen, dus hier is hij goed terecht gekomen. Maar zonde van het geld!
Hier vond ze hem leuk, maar t kreng was snel kapot.... Zoals best veel dingen van vtech niet lang hun werk doen..helaas voor mij geen vtech meer!
Hier is hij het redelijk goed blijven doen (en ook de ballen vaak wel op de baan)... tot dat meneer vond dat er ook wel poppetjes e.d. gelanceerd mochten worden... helaas pindakaas.
Hier een mega ballenbaan van fisherprice. Echt een dikke vette hit bij mijn zoon. Misschien een goed alternatief. Fisher Price Cruise & Groove Ballenbaan 600811
de fisherprice is hier ook een groot succes, zowel bij kleine man 1 als bij grote meid van 4. en alle andere kindjes die hier over de vloer komen.
Hier hetzelfde probleem. Daarnaast was mijn dochter zo enthousiast om er niet alleen ballen in te stoppen, maar ook een kammetje.. Resultaat was dat het lanceersysteem binnen 24 uur kapot was. Nou ja, geluk bij een ongeluk.... Ik was het binnen die ene dag al zat om die ballen overal en nergens vandaan te vissen.
Wij hebben het ook gekregen. Dochter was eerst bang door die ballen maar later vond ze het leuk. Ballen schieten idd overal naar toe, nadeel dus. Ow ja hier is hij ook kapot (ook lanceersysteem)