Ik denk niet dat ze nog dingen gaan krijgen die ze niet willen, ik zou namelijk helemaal niets meer geven als ik zo'n uitnodiging kreeg.
Pffffffffff, onze families en vrienden zien ons aankomen! Zal een gezellig feestje worden bij zulke ondankbare mensen...
Dat is toch wel een grapje, hoop ik? Werd dat niet bekendgemaakt in de 'formal invite' die ze aankondigen? Werkende link; SEE IT: ‘Most demanding 1st birthday invite ever’ | Q13 FOX News
Ik heb een schoonzus die zo is.. niet zoo overdreven. Maar er komt altijd een lijstje, je moet altijd zeggen wat je er vanaf haalt en zelfverzonnen cadeaus worden niet op prijs gesteld. Bovenaan het lijstje staan dingen die je absoluut niet mag kopen, dikgedrukt en met hoofdletters. Ik vind het dan ook absoluut niet leuk om voor hen een cadeau te kopen en heb daardoor een allergie voor lijstjes gekregen.
Niet normaal! Maar eerlijk gezegd vind ik het sowieso niet kunnen om op een uitnodiging te zetten wat je graag zou willen hebben.
Wat een lef! Zo'n persoon zou ik dan een spuuglelijk cadeau geven ZONDER bonnetje. Bij mijn schoonfamilie wordt wel vaak om lijstjes gevraagd door de gevende persoon. Dat vind ik wel weer kunnen..
Jawel joh! Hier alleen maar jongetjes om me heen. Nou ik heb meestal echt geen idee wat te kopen, dus ben altijd erg blij met lijstjes inc webshop. Hoppa, zodra er weer een uitnodiging in de bus valt zoek ik een cadeautje van het lijstje op en bestel meteen via internet. Zo fijn, geen omkijken naar haha. Scheelt natuurlijk wel dat het geen hizar hoge prijzen zijn he, kijk daar zou ik wel op afknappen haha.