hoi! Ik wilde dit toch even met jullie delen. Ik bedoel er verder niks mee, qua reclame maken maar wil een goede ervaring delen! Ik ben erg bezig met het milieu, bio en eco en dat soort dingen. Nu heb ik ook wasbare luiers thuis. Maar voor naar de gastouder en dagjes weg pak ik gewone luiers. Ik had de luiers van baby eco care geprobeert maar helaas lekt Finn daar enorm mee door! Maar nu heb ik via internet Joppies gevonden. Ik heb ze besteld, en ze zijn echt heel fijn!! Er wordt geen hout in gebruikt en dus zijn ze weer beter voor het milieu! En alle beetjes helpen toch? Ze zijn echt superdun! De pasvorm is verder gewoon als een pamper. En ze lekken bij Finn in ieder geval niet door! En Finn plast 's nachts echt enorm veel! Ik heb het geprobeerd 's nachts en blleef fijn droog. Ze zijn ietsjes goedkoper dan pampers, dus dat scheelt ook weer. Je kunt ze hier bestellen: Biologische Producten Baby & Kind. Kleding,Cadeau etc - Green Jump of via www. joppies.nl Nou ja dat moest ik even kwijt! Asl het niet mag van de modjes dan hoor ik het wel! groetjes, Debora
Mogen deze dan ook in de groene container eigenlijk? Qua prijs valt het wel mee vind ik! Had het duurder verwacht!
Ik heb ze ook betseld omdat ik slechter ervaringen met pampers heb vanwege dat nieuwe anti doorlek laagje! Ook ik denk liever mee met het milieu... en dus ook wij gaan voor joppies!
Nee dat niet helaas. joppies verzorgd wel voor kdv's de recycling maar gewoon particulier moeten ze helaas bij het huisvuil. Ze zijn volgens mij wel beter afbreekbaar, en het productieproces is dus schoner
Nee, het zijn SLECHTE luiers. Wij op het kdv hebben ze een paar maanden gehad. Vreselijk waren ze, ze lekken veelste snel door, de maten kloppen niet, ze lekten niet door als je ze te kleine luiers aan deed dus die zaten veelste strak bij de heupjes. Zo zielig! Mijn dochter zit ook op het kdv en toen wij thuis waren en klaar waren met eten, lag er een hele plas urine onder haar stoel alsof ze helemaal geen luier aan had gehad. Ook laten die "balletjes" die in de luiers zitten los, schijnt gevaarlijk/giftig te zijn. Bij pampers bijvoorbeeld zijn ze goed voorgevormd maar deze moeten helemaal precies goed gedaan worden en als er maar iets niet goed zit dan lekken ze aan de zijkant/bovenkant/achterkant door. Wij hebben dus al heel snel het contrakt verbroken, ook omdat er klachten van ouders kwamen. De ouders waren het zo zat dat ze zelfs eigen luiers mee gaven. Dat is niet de bedoeling dus! Ik raad het niet aan
Gek want Finn lekt dus niet door en die plast enorm veel. hij krijgt namelijk wegens een stofwisselingsziekte nog een nacht fles en die plast ie ook 's nachts nog een uit. Dus das zeg maar "extra" Ook qua pasvorm zit ie prima. Precies zoals pampers en de etos eigen merk luiers die ik ook wel eens gebruik. Raar dat jullie kdv er zo'n slechte ervaring mee heeft Ik weet wel dat ze recent zijn aangepast. Misschien dat ze daarom nu beter zijn??
Ohjaa?? Zijn ze vernieuwd? Dat zou dan wel een grote verbetering zijn Ehmm ons contrakt verliep tot afgelopen augustus maar ik heb sinds juni er zelf niet meer mee gewerkt omdat ik toen met verlof was dus ik weet niet of er in de tussentijd verbeteringen zijn geweest. Het is inderdaad bij ieder kind verschillend geweest, de 1 lekte heel snel door en de ander niet. Maargoed, dat is voor een kdv niet gunstig dus hebben wij gewoon weer de pampers en daar hebben alle kids lang plezier van
Hier test: Growing up Green Luiers – Cradle to Cradle Nou wij beleven hier dus absoluut geen lol aan pampers
Reclame of niet...ik ben blij om je stukjes te lezen. We willen ook wasbare luiers gaan proberen maar iets wegwerperigs er naast lijkt mij erg handig. Dus thanks!
dat was dus ook een beetje mijn insteek; wasbaar is gewoon echt goed te doen, maar soms is het heel makkelijk om een wegwerp luier te nemen. En dan vind ik het toch fijn als ie niet zo heel milieu vervuilend is. Zo vind ik de luiers van baby eco care ook een super product alleen lekt Finn dus enorm door en tja... dat vind ik dan toch weer een rede om ze niet te kopen