Huilend wakker worden.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JetZwolle, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JetZwolle

JetZwolle Lid

4 jul 2008
    77
    0
    0
    Hallo allemaal!

Mijn zoontje van 9 maanden wordt al ongeveer sinds de geboorte ALTIJD hard huilend wakker 's morgens. (Gelukkig meestal niet te vroeg). Hij huilt dan doorlopend hard tijdens het aankleden, medicijnen toedienen (reflux) en wachten op de fles.
    We geven hem dan zijn speen maar die gooit hij steeds uit.
    Na de fles is het over maar het lijkt geen honger te zijn. Hij drinkt de fles namelijk gek genoeg niet op. Ook 's nachts komt hij vaak meerdere keren, slaapt dan wel verder trouwens. Maar ook de nachten dat hij niet komt wordt hij huilend wakker.
    Vanmorgen hebben we hem direct uit bed een broodkorstje gegeven ter afleiding en om alvast iets te eten te hebben tijdens het aankleden. Helpt ook niet.
    Dit werkt zo op mijn zenuwen!
    Gek genoeg wordt hij overdag wel rustig wakker uit zijn slaapje.

Kan dit aan de reflux liggen? Wil hij gewoon uit bed? Heeft hij een hekel aan aankleden? Ze kunnen nog niet praten hè? :D Iemand ervaring?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik kleed eigenlijk zo jong niet eerst aan en dan pas de voeding, mn dochter werd ook wakker van de honger ( Dat de fles niet leeg gaat hoeft toch niet te betekenen dat 't geen honger is? Gewoon dat hij niet zoveel melk wilt misschien ) en dan hebben ze echt.geen.geduld om te wachten op de fles! Wakker, medicijnen, fles?

3. kvinna

kvinna Niet meer actief

Mijn dochter werd de eerste anderhalf jaar huilend wakker. Is met de tijd gewoon overgegaan.

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hier doet ons zoontje dat ook wel vaak, maar dat komt echt door de honger..
    Na de fles is hij meteen weer vrolijk en gaat lopen kletsen.

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik verschoon eerst zijn luier met zijn speentje in (dan is hij nog even rustig) en voed hem daarna meteen. Aankleden komt daarna wel! Misschien kun je dit eens proberen?

6. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Ik zou eens proberen zijn fles in bed aan te bieden.. Heb ik ook een tijd gedaan en daarna kon ik alles met hem doen.. Bij ons is dus eerst eten en daarna pas wassen en aankleden, andersom hoef ik echt niet te doen want meneer is dan niet te genieten.. ;)

Is het trouwens niet van de kou dat hij wakker word? Ons zoontje heeft sinds een paar weken de mouwen van zijn winterslaapzak er bij aan en sinds toen slaapt hij veel langer en wordt veel rustiger wakker..

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier ookniet eerst aankleden enzo hoor...

Wakker worden en dan een fles :)
    Als ik dat niet doe gaat hij ook huilen.. En mn zoontje drinkt bem ook niet hemaal op ;)

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb zelf trouwens nog perioden dat ik eerst echt moet eten voor ik ga douchen en de kinders aankleden omdat ik anders tegen de vlakte ga ;) Doe dat mn kids dus ook niet aan!

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hier ook huilen als ik naar eerst ga aankleden enzo en dan pas de fles.. En vaak drinkt ze de fles dan ook niet leeg, omdat ze te moe is van het huilen.

Dus nu word ze wakker.. Gauw een schone luier en maar druk tegen haar kletsen.. Vaak geef ik haar een speeltje in de handen voor de afleiding.. Daarna naar beneden.. Flesje en dan ga ik zelf eten (omdat ik in de ww zit, dus tijd genoeg sochtends) en daarna gaan we wassen en kleren aandoen.

10. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Als mijn meisje huilend wakker word is ze meestal nog niet genoeg uitgeslapen, anders begint ze lekker te kletsen. Maar als ze wakker is krijgt ze idd ook eerst dr fles en daarna pas wassen en aankleden. Waarom wacht je daarmee eigenlijk? Ik denk echt dat hij gewoon honger heeft na zo'n nacht, ook het meest logisch...

11. JetZwolle

JetZwolle Lid

4 jul 2008
    77
    0
    0
    Ha! Simpele oplossing. Het zou heel goed beter kunnen werken.
    Voortaan geef ik hem eerst de fles, ik zal de fles zelfs boven klaarzetten. Hopelijk daarna een relaxter ochtendritueel.
    Bedankt allemaal!

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ben benieuwd of het gaat werken, laat je het nog even weten?

Deel Deze Pagina