Verschoon nooit, maar dan ook NOOIT een poepluier zonder lenzen in of bril op! Ik moest wat dichterbij met mijn hoofd om te kijken of de billen van mijn dochter goed schoon waren.... en ze laat me toch een knetter! zo vol in mijn gezicht! ik heb serieus nog nooit zo hard gelachen in mijn eentje op de vroege ochtend! Ik ben ook zo dankbaar, dat ze geen spetterpoep had!! de gevolgen daarvan pfff, nee die wil ik niet weten
Ook leuk: als je net wat (lees: lekker veel) poeder op de billen hebt gedaan en ze laten dan een scheet! Poeder overal...
Haha, herkenbaar. Alleen dan wel met spetterpoep. Kon de ramen zemen en de gordijnen gaan wassen. Gelukkig stond ik net buiten de gevaren zone
gelukkig gebruik ik geen poeder haha.. zie t al voor me.. heel zo'n witte wolk door de slaapkamer heen.. hahaha.. Denise k: oh denk als ik dat had gezien, je me op had kunnen vegen hahahaha
Ik lig half in een deuk heb het al meerdere malen meegemaakt met de kinderen maar dan een spuitluier en gelukkig niet in me gezicht. Wat wel ook eens is gebeurt is dat iemand mijn zoontje ging verschonen en dat toen ze hem ging tempen dat hij een spuitluier had en dat ze zo opstond en zichzelf ging schoonmaken en de termometer liet in zijn ...
Haha, geweldig.. Ik had gister ook een goeie dag.. Was net de luier aan het verwisselen, plast ze.. Dus aankleedkussenhoes nat, haar kleertjes nat, enz.. Alles schoongemaakt, opnieuw aangekleed.. En na de voeding spuugt ze mij onder, kon ik ook weer een nieuw shirt aan.. En dan vraag ik me soms nog af hoe we nu aan zoveel was komen
Haaaahahaha ik had ook zo onwijs hard gelachen!!!! Heb t ook een keer met Melody gehad... lekker heur!! Goodmorning!!