Babybjorn balance of chicco mia?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ineke1983, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi!
    Ik twijfel ontzetten over deze 2 wipstoeltjes!

De chicco mia: een flink stuk goedkoper, lekker knus, kan vast en meewippen, kindje kan er in rusten/slapen
    maar kan hij lang mee, kan je kindje ook het stoeltje doen wippen of reageert hij daar niet op, speelboog is redelijk saai, kan een groter kindje niet vooroverkantelen?

De babybjorn balance: mooi design, ergonomische rug, kan meewippen op de bewegingen van het kindje, ook geschikt voor grotere kindjes, leuke speelboog
    maar wel vrij prijzig want speelboog is ook nog eens apart net als verkleinkussen, niet zo knus voor pasgeborenen (kunnen ze er in dutten?)

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Baby Bjorn! Is prijzig maar wij hebben rondgehopt en er eentje gevonden voor €89.00 hier ontzettend veel plezier van gehad en we namen het stoeltje overal mee naartoe. Vouwt heel plat op. Wij hadden geen verkleiner maar dutten lieten we haar er ook niet in. En het fijne was dat het stoeltje hoger kan dus na het drinken even lekker recht want ze spuugde nogal eens. En er werd gewipt als een dolle. Met 15 maanden was ze het zelf zat dus toen weggezet. Bekleding is wasbaar ook heel fijn

3. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Hier helemaal tevreden over babybjorn. Geen verkleinen of speelboog. Verkleiner ken ik helemaal niet, ipv speelboog gebruik ik babygym uit de box bij de wipstoel.

4. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier de mia, bevalt goed, speelboog zal ik er vd week even opzetten.

5. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    BabyBjorn, absoluut! Zo tevreden over!

6. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    baby bjorn geen twijfel. klein oop te vouwen. licht. ze kunnen zelf van jongs af aan al in beweging brengen, de standen.
    ik ben er weg van ondanks de prijs

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Een ideale wipstoep de Babybjorn en ja hoor... dutten kan er prima in: ;)
    20130315_162749.jpg

8. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    De baby Bjorn vind ik absoluut een aanrader. Zijn ook via marktplaats wel te vinden. Bekleding is makkelijk te wassen. Kindje kan er lang in, wipt heel goed mee en is ergonomisch. Speelboog heb ik er niet bij. Heb de houten speelboog van ikea (20 euro) en dat kan prima.
    Je kunt hem helemaal plat inklappen, waardoor hij ook handig mee te nemen is. Ook kan je hem makkelijk onder de bank schuiven als je hem niet gebuikt...

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij zijn helemaal entousiast van de babybjörn!

10. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Heb de Mia gekocht, hij lijkt mij super comfy. Mijn moeder had ook een Chicco voor mijn vorige zoontje en daar zat hij heel lang heel prettig in kon er lekker in wippen en ook lekker in snoezelen.
    De speelboog lijkt mij interessant genoeg maar je hangt er eenvoudig andere dingen aan. (zit met klittenband)

Deel Deze Pagina