Nou net bij de fysio geweest en ik heb dus een verspringende pees in mijn knie. Als ik mijn knie buig zie je dus de pees verspringen en hoor je een knak in mijn knie. De therapeut stond echt even versteld ervan want zo erg als dit had meneer het nog niet gezien maar hij wist ook niet hoe hij dit moest oplossen wellicht is over bakken een goed idee maar helaas lukt dat niet Nu heb ik ook al jaren rugklachten en werd er ooit de stempel fibromyalgie gegeven maar deze therapeut vertelde mij dat er teveel speling zit tussen mijn gewrichten en ik dus hyper mobiel ben. Kan het mij nauwelijks voorstellen want ben zo stijf als een plank Maar nu wie heeft er ook een verspringende pees in de knie en wat is eraan gedaan? Het is namelijk best wel pijnlijk en het ziet er ook ontzettend raar uit
hoi, ik heb het niet in de knie gehad maar in de pols. Als ik wat wilde pakken of gewoon zomer aan beweging, leek het wel alsof mijn pols (of dus een pees) uit de kom ging. ik moest m dan weer terug 'knakken', echt geen fijn karweitje. Vanzelfsprekend (zucht) wist niemand waar dit over ging en keken ze me aan alsof ze water zagen branden......erg vervelend. Gelukkig, 1 fysio luisterde serieus, zei jij moet niet naar de fysio, maar naar de orthopeed. ik ben naar een hand/pols orthopeed gestuurd en die wist t meteen. een epl luxatie (een pees kan dus luxeren, als het ware uit de kom schieten). ik ben geopereerd hiervoor.
ik heb/had zoiets ook. in mn zwangerschap hoorde en voelde ik ineens mn knie knakken als ik de trap op liep of fietste. zou door de hormonen komen, spieren waren daardoor slapper. knie voelde ook iets onstabieler aan als anders. hele tijd weg geweest en nu heb ik het sinds weken weer. als ik op mn knieeen ga zitten dan kan ik niet teveel doorzakken, dat doet zeer. net of er een spiertje verkeerd zit. dus ik kan zeg maar niet zover doorzakken dat ik met mn billen op mn voeten zit zeg maar als ik toch verder zak dan kom ik op een punt dat het gevoelig word. ineens schiet die terug en kan ik wel zo zitten. van de week weer een knak en nu lijkt het weer even over
Bij mij is het vooral in zit als ik dus mijn knieƫn strek en buig. Hihi ik denk dan maar gewoon niet meer doen Het doet alleen best wel zeer stiekem