Wachten op meubels in een leeg huis

Discussion in 'De lounge' started by SushiLover123, Mar 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Hallo dames!

Vandaag worden onze neiuwe meubels geleverd. Voor de hele benedenverdieping. Ze komen tussen 11:45 uur en 15:00 uur, volgens de service desk. Dus nu zit ik hier in ons nieuwe huisje, op een tuinstoel, naast een stapel dozen. Gelukkig heb ik gisterenavond internet en telefonie werkend gekregen, dus kan ik lekker met mijn laptoppie op het forum komen!

Ik ga niet de hele tijd hier rondhangen, hoor, maar voor tussendoor even. Want zoveel valt er niet te doen. De dozen die al uitgepakt konden worden, zijn uitgepakt. De dozen die hier staan zitten vol boeken, die in de boekenkast komen, die straks geleverd gaat worden. Gisteren is beneden de hele vloer al gedaan. Ik ga zometeen nog even zuigen boven en als ze er dan nog niet zijn ga ik denk ik dweilen. Je moet toch wat. :D

En tussendoor kom ik hier even buurten. Kijken of iemand me gezelschap wil houden. :D

Ik had mijn fototoestel mee moeten nemen... dan had ik straks foto's kunnen maken van de meubels... Maar goed, dat komt van de week wel denk ik. :D

Het is wel super spannend! Ik ben benieuwd of ze alles in één keer goed leveren. Je hoort zo vaak dat het fout gaat. Ze komen van Beter Meubel, trouwens.

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

gefeliciteerd met je nieuwe huisje!

wat heerlijk zeg, om straks allemaal nieuwe meubeltjes te hebben, geniet er van! en een foto´tje als het klaar is he?

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Gefeliciteerd!

4. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik hoop dat ze snel komen. Kan je lekker gaan inrichten. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Wat spannend zeg! Maar je kan je nieuwe meubels misschien via een link online alvast even showen??? Ben benieuwd!
    Succes met wachten, hopelijk komen ze snel!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Oja, dat kan wel! Even zoeken hoor...

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Boekenkast, maar dan zonder lades. Daar hebben we er 2 van. Eén van 2x5, zoals op de foto en één van 1x5.
    Dressoir uit dezelfde serie.
    4 eetkamerstoelen, maar dan in stof en andere kleur.
    2 eetkamerstoelen die we ook bij de woonkamer trekken... Of andersom :D

De eet- en salontafel staan niet meer op de website. Die komen ook uit dezelfde serie en de eettafel heeft een steen in het midden.

Ook de bank met chaise longue (ik weet niet of ik het goed schrijf) en de ronde hocker staan er niet meer op.

Alles is in ieder geval in de tinten bruin tot zand.

EDIT: Mijn man belde net. De bezorgers zijn er bijna! Whooohoohooooeeeeeeeiiii!!!!

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Super! Zal je zometeen lekkerder zitten, ziet er comfortabel uit en zit vast lekkerder dan de tuinstoel waar je nu op zit :) Wat zal je huisje er ineens aangekleed en anders uitzien met mooie nieuwe meubels erin! Geniet ervan dadelijk! ;)

Yeahh!!!!!!! bijna dus! :D

9. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Oe leuke smaak!!! zulk soort meubels/kleur hout zoeken wij ook hihi.

Heel veel plezier met het inrichten van jullie nieuwe huisje!!
    En ik hoop voor je dat ze lekker op tijd komen.

10. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    en zijn de meubels er al... spannend

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ja! Ze hebben er bijna 2 uur over gedaan om alles uit te laden, neer te zetten en uit te pakken. Het waren ook erg vriendelijke lui. Aan het eind nog een uitleg gehad over het onderhoud. Daarna ben ik naar huis gegaan om Ilias te voeden. Die was net wakker, dus de timing was perfect. Nu ga ik zo weer terug om de vloer te doen. En foto's te nemen.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Damn... fotocamera heeft m'n moeder in haar tas ..

Share This Page