zonnen in bikini

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzie01, 15 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    In bikini! Vind een badpak zo klef en nat en koud haha.

Ik smeer me niet in en mijd de zon op de hete uren. De zon is zo goed voor je, de hete uren en verbranden enkel niet.

2. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik zon nooit. Zit vrijwel altijd in de schaduw en zeker op het heetste moment van de dag. Ik zwem in badpak of bikini, is maar net waar ik zin in heb.

3. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.686
    18.762
    113
    Vrouw
    Zonnen doe ik niet.
    Ik heb wel een bikini en een badpak maar vind geen van de 2 een zicht :roflmao:.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Gewoon in bikini.
    Ondanks overgewicht, straie, celluitis, geen strakke buik...i don't care!!!!
    Wie heeft beslist dat je dan geen bikini meer aan mag of dat het dan not done is?
    Ik lig over een paar weekjes gewoon in bikini aan het strand het zwembad, heeft iemand er moeite mee, dan kijken ze maar de andere kant op

Riverdale87, Zeebra, Seffie en 19 anderen vinden dit leuk.
  5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.334
    113
    Vrouw
    Echt zonnen doe ik niet meer, daar heb ik gewoon;n het geduld niet voor eigenlijk. als wij ook het strand liggen hebben wij altijd een parasol bij ons. Ik heb bikini's en badpakken en draag ze beiden, maar vind een badpak toch wel fijn zitten hoor.

6. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.885
    6.416
    113
    Bruin kleuren is al een teken van een beschadigde huid - het is echt een fabeltje dat alleen verbranden slecht zou zijn.

Zuul, ellessinia, Zoe123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.418
    30.765
    113
    Vrouw
    Ik heb zonnen altijd iets verschrikkelijk gevonden. Lig je daar op je matje te zweten terwijl je ook gewoon iets leuks kan gaan doen. Of lekker in de schaduw met een koud drankje.

Bikini heb ik eigenlijk nooit gedragen. Als tiener deed ik aan wedstrijdzwemmen dus daarvoor had ik een badpak.
    Voor de leuk naar zwembad of strand droeg ik dus datzelfde badpak. Is nog nooit in me opgekomen dat je dan iets anders zou kunnen kopen :roflmao:

Nadat ik gestopt was bij de zwemclub heb ik ooit een bikini gekocht. Vreselijk vond ik dat. Heel de tijd opletten of het nog wel goed zat met duiken van de hoge of in de branding.

En inmiddels is mijn lijf ook niet meer wat het was. Badpak kleed dan net wat lekkerder af.

Wit lijf?
    Ja klopt. Maar gezien ik veel meer tijd doorbrengen op de fiets dan op plekken waar je in bikini zou kunnen zijn is het verschil tussen armen, benen en lijf toch altijd groot. Wat me ergens ook niet zo erg boeit :)

Kukido vindt dit leuk.
  8. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Niet. Ik zon niet, wil geen huidkanker. En als ik ga zwemmen ofzo dan gewoon in bikini waar ik me over het algemeen prima bij voel. Maar dan wel goed ingesmeerd met factor 50.

Verder lekker van de zon genieten ingesmeerd en met luchtige kleding aan.

Sado vindt dit leuk.
  9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Niet, ben te ongeduldig om niks te doen. Mijn o zo witte lijf wil niet bruin worden. Ooit in mijn tiener jaren vond ik het vervelend. Heb vaker dan eens een maand in het buitenland gezeten maar een tikje bruiner kwam ik terug en binnen een aantal weken weer omo wit.

Al jaren smeer ik factor 50 en ga niet bakken. Het heeft geen zin en ik heb geen zin in huidkanker. Mijn moeder had geluk dat het goedaardig was dus die bakt nu ook niet meer.

Wil het risico niet lopen. Omo wit past bij mij:)

10. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Thuis ook in bikini en heel gek, heb mij top op het water eerder uit als in mijn eigen thuis. Vind het wel knap dat je zo durft te zonnen.

11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.892
    8.065
    113
    Wij hebben geen inkijk van buren oid, anders zou ik dat toch niet doen denk ik hoor!:D

Suzie01 vindt dit leuk.
  12. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Goede vriendin van mij is van 105 kg en 165 cm afgevallen met een maag verkleining naar 78 kg en die gaat op het bootje ook in bikini.

Toen ze zo zwaar was gingen we naar een strandje met de boot helemaal afgelegen en waren we samen dat vond ze al eng.
    Jaar later ging ze in bikini mee de boot op.

Haar buik is minder mooi dan een zwangerschap buik maar je moet het gewoon doen. Al is een bootje dan wel het makkelijkste.

13. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Oh wat zeg je dat grappig hahaha.

Ach die kleintjes van mij blijven wel op haar plekkie.

Maar kan je zeggen dames die uit hun hok komen kun je ook om lachen hoor.
    Mijn oma toen 82 en mijn vriendin toen 34 beide wat extra kilotjes en oma zei wel tegen mijn schat, ik moet plassen maar denk dat ik een takelwagen nodig heb om me rechtop te zetten.

Ze gingen met zijn drietjes naar de struiken.
    Toen ze terug kwamen hadden ze de slappe lach.
    Oma had hem zo stevig in zijn love handles vast gepakt om te blijven staan dan hij 2 knal rode vlakken had.
    Vriendin durfde eigenlijk niet te gaan plassen omdat ze voelde dat ze meer moest dan alleen plassen maar oma kon dwingend zijn en ze had het toch gedaan.
    Die had zover voorover gestaan dat ze beide hun netje uitkwamen en oma heel hard zei Rem als je nu omkijkt zie je egt grote tieten.
    Ipv schaamte was het omgezet in een lachbui van hier tot gunter.

14. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Dat is wel lekker tja dan is het makkelijk geen witte stukjes voor jouw hahaha

15. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik ga eigenlijk nooit zonnen. Ik word toch wel bruin van de activiteiten die ik doe.
    Als we naar het strand gaan meestal wel een bikini want ik vind het super irritant als mijn buik zo lang nat blijft en mijn boeken nat worden als ik lig te lezen.

16. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.574
    3.904
    113
    Vrouw
    Gewoon een bikini, en me niks aantrekken van wat anderen zullen denken van mijn rolletjes en overgewicht (en ik heb écht wel overgewicht, niet een winterlaagje, eerder een hele winterslaap laag). Wie die niet wil zien kijkt maar een andere kant uit.
    En wie mijn striemen ziet komt te dichtbij en moet maar wat verder weg moven.
    Maar goed, ik ga ook graag naar de sauna , zelfs nu met stomazakje op mijn buik ging het goed, dus niet zo onzeker over mezelf op dat vlak. Als verpleegkundige zie ik dat er maar heel weinig of geen lichamen helemaal perfect zijn, en dan mensen vaak het onzekerdst zijn over dingen die andere mensen niet eens zouden opvallen. En mensen kijken echt minder naar anderen dan je vaak denkt, de meeste zijn toch gewoon met zichzelf bezig (of zichzelf zorgen aan het maken wat anderen van hun denken ;))

Dus gewoon genieten van de zon in de outfit die je graag zelf wilt. Hopelijk is het snel wat warmer nog, dan doe ik lekker mee :)

Zeebra, Zoe123, consider en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Bikini..
    Ik vind dat een badpak mijn borsten zo plat drukt.. moet echt een badpak met beugel aan dan en dat vind ik niet mooi..
    Heb echt slappe theezak tieten sinds ik veel ben afgevallen..

Maar ik zon ook niet echt.. op vakantie dan wil ik nog wel wat zonnen.. en ben dan veel in het water, dus zon vermijden is dan lastig.. (factor 50 altijd!)
    Maar thuis lig ik dus nooit in de zon..

18. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ja, dat is wat ons aangepraat wordt. Om vervolgens het advies te krijgen je elke dag meerdere in te smeren met schadelijke chemische meuk uit een flesje. Als er iets schadelijk is, is het de ingrediëntenlijst van de meeste zonnecremes.

wishfulthinking en Suzie01 vinden dit leuk.
  19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn jongste verschiet in de zon, valt niet tegenop te smeren. Ligt gewoon echt ook aan de genen of iemand bruin wordt of niet. Ze heeft die genen trouwens duidelijk niet van mij ;)
    Ik smeer haar nu nog niet in maar ze is al best verkleurd in haar gezicht door het buiten spelen op school.

Zelf zon ik niet, als ik badkleding aan heb is het een tankini. In de tuin af en toe in de zon zitten (zeker nu) doe ik wel. In de zomer is mij dat veel te warm.

GossipGirlxoxo en Liekje81 vinden dit leuk.
  20. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Dit zijn de opmerkingen die me blij maken
    Vriendin is 35 kg afgevallen haar buik en borsten hangen ook maar bij ons mag nee moet ze ook gewoon in bikini lopen

Ik heb mini borsten die verlepte theezakjes kunnen niet hangen.

Ik vind zeker op het water de bikini ook makkelijker.
    Even plassen in de struiken met een badpak dat is een serieuze uitdaging

Deel Deze Pagina