Ja, die huid van mn dochter is amper een kleur op te krijgen dus. Maar vond de opmerking gewoon raar. Liever wit dan verbranden dacht ik maar.
Bakken echt in bikini doe ik niet meer. Maar ik zit we graag in de zon aan de rand van het zwembad of op het terras. Ik zit echt niet alleen in de schaduw dan. Goed insmeren en genieten van de zon en op tijd eruit. Ii draag wel een bikini. Ik voel mezelf in een badpak toch altijd snel moeke. Terwijl dat niet zo is want ik heb dus wel een hartstikke leuk badpak wat ik draag met ouder en kind zwemmen. En ook nog een sportief badpak als ik zelf ga zwemmen. Het is gewoon mijn eigen gevoel bij mijzelf erbij. Ik vind er ook niks van bij anderen. Ik heb dat ook met mijn bril. Die heb ik, staat me prima, bij anderen zelfs leuk maar bij mezelf voel ik me gewoon vervelend met dat Ding op mijn neus, dat heb ik dus ook met een badpak. Voel me er niet lekker in.
Niet, ik zo'n ook niet en smeer met factor 50 in. Heb nooit de drang gehad om bruin te worden en daarnaast is het heel ongezond..
Waar baseer je op dat verkleuren door de zon minder schadelijk is dan de meeste zonnebrandcrèmes? Heb je daar een betrouwbare bron voor? Ik zon ook ook niet, omdat ik niet beter weet dan dat het erg schadelijk is. Maar de vraag van ts was in bikini of niet, dat zou ik dan weer gewoon lekker doen hoor. Zolang je je er zelf prettig bij voelt natuurlijk.
Ik draag een bikini in de zomer. Vind een badpak heel vervelend als je naar toilet moet. Bovendien zie ik er strak uit (al zeg ik het zelf ) dus kan een bikini hebben. Maar ook al was dat niet zo dan zou ik nog steeds een bikini dragen ipv badpak. Ik heb in mijn gezicht huidkanker gehad (toen ik 21 was) dus ik smeer factor 50 en ga niet bakken.
Ik bak ook niet meer in de zon. Deed dit in mijn tienerjaren en ben zo vaak verbrand. Vindt het nog een godswonder dat ik geen huidkanker heb ontwikkeld. Ik heb ook vrede met mijn blanke/ witte huid. Ik heb ook veel spataders en dan is de volle zon echt funest. Ik kan wel heerlijk onder een parasol zitten en dan draag ik een tankini en smeer ik me in.
Maar zitten jullie dan hele dagen binnen wanneer de zon schijnt? Ik bedoel, ik lees hier overal reacties 'nee ik zon niet want want dat is heel schadelijk'. Je loopt toch ook wel eens over straat in de zon en een bruine huid krijg je dan toch vanzelf? Ik krijg echt zo'n idee dat elke zonnenstraal er 1 te veel is
Hier zit ik overigens gewoon in bikini. Ik hou wel van de zon, maar echt zonnen als in 'bakken' doe ik niet. Zit net zo graag op de loungeset in de schaduw te genieten van het weer.. ik smeer mezelf wel altijd goed in en verbrand vrijwel nooit. Ik word redelijk snel bruin, enkel m'n benen niet..
Ja tuurlijk, maar dat is toch geen zonnen? En in de zomer smeer ik me ook in als ik buiten ben maar gewoon kleren aan heb of in de tuin zit. Maar dan zit ik meestal ook in de schaduw.
Nee zeker niet, maar wanneer je op een zonnige dag door de dierentuin loopt, ben je ook heel wat uurtjes in de zon. Dan wel met iets meer kleding aan natuurlijk
Ik smeer me grondig in als ik naar buiten ga, ik loop natuurlijk wel buiten, zit ook geregeld buiten - maar zonnen als in op een handdoekje in de zon liggen, dat doe ik niet.
Haha nee dan heb ik geen bikini aan. Gelukkig heb je vaak wel schaduw in dierentuinen enzo. Ik ben aan het eind van de dag ziek als ik teveel in de zon heb gelopen. En ook met dat soort dagen smeer ik mezelf en dochter in.
Ik negeer vakkundig alle adviezen om de zon te vermijden als hij op z’n felst is. Vooral in de zomer in Zuid Frankrijk lig ik er graag in maar ik ben ook de hele dag in het water te vinden op een luchtbed of zittend op de rand van het zwembad. Ik smeer, smeer, smeer en word zo bruin als een leren tas. Maar ik kan ook niet al te best stilzitten (behalve als ik lees maar dat doe ik graag in het zwembad) dus úren in de schaduw is niks voor mij. Ja het is slecht…
Goed smeren en de felste xob vermijden, meer kan je niet doen. Zonnen is weer heel iets anders. Mijn jongste wordt snel bruin ondanks smeren, zal niet zo ongezond zijn.