Opeens niet meer misselijk!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jolene, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Hallo allen,

Ik ben nu twee flinke weken echt behoorlijk ziek geweest van mn zwangerschap; ik had daarbij ook de griep. Maar de misselijkheid kwam denk ik echt van mijn zwangerschap.

Nu is het alleen zo dat ik me sinds gister opeens kiplekker voel! Heel raar. Kan weer alles eten enzo. Zelfs het weeïge gevoel is verdwenen. En nu ga ik me enorme zorgen maken. Zal het allemaal nog wel goed zijn? Mijn zus heeft bij de 2e een miskraam gehad en vertelde dat ze van de een op andere dag geen symptomen meer had.

De onzekerheid is zo naar... wie herkent dit?

2. happymama

happymama Niet meer actief

ik denk niet dat dat een teken is dat t fout zit hoor , probeer je zinnen te verzetten en ervan te genieten dat je niet meer misselijk bent

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    heb je al een eerste echo laten maken? Want misschien kun je dat wel gaan vragen bij de VK. Helaas was niet meer misselijk bij mij ook geen goed teken, maar misschien had je echt gewoon de griep en maak je je druk om niets.

4. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ik ben in week 6 een week goed "ziek" geweest en daarna was het over om in week 10 weer een week "ziek" te zijn. Nu gaat het weer goed. Dus ik zal zeggen geniet ervan en hopelijk blijf je je goed voelen.

5. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had ook soms een goede dag ertussen zitten.
    Heb toch nog tot 4 maanden lopen overgeven en alles, dus niet te vroeg juichen! :p
    En daarnaast het zit vast goed hoor, er is niet echt een specifiek voorteken voor miskramen waaruit blijkt dat je er een gaat krijgen.

6. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik had ook 'ineens' geen symptomen meer, voelde echt NIETS bijzonders, terwijl ik eerst buikpijn had en gevoelige borsten. Na een paar weken kwamen er weer wat symptomen terug/bij.

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Van week 4-8 ben ik misselijk geweest, maar van de een op de andere dag verdween het. Ook ik was erg onzeker, maar ik heb nu een prachtige zoon!
    Niet al te veel zorgen maken! Er komen wel weer andere kwaaltjes voor terug ;)

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    In het begin van mijn zwangerschap had ik er ook "goeie" dagen tussen zitten!
    Ik ben van week 9 t/m 16 met vlagen misselijk geweest, dus het kan maar zo zijn dat het terug komt en anders hoef 't ook niet meteen mis te zijn ;) Probeer te genieten van de niet misselijke momenten en mocht je, je TE veel zorgen maken bel gewoon ff je vk!

Succes..

9. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Hopelijk stelt dit je een beetje gerust, hoewel het natuurlijk geen garantie is. Vanaf zes weken was ik echt heel misselijk (had daarvoor 2 mk gehad, dus vond het op zich niet erg. Was voor mij een goed teken. Met 7 weken ook een echo gehad met kloppent hartje.). En opeens, van de een op de andere dag, was ik niet meer misselijk. En ik ging ook niet meer over mn nek van de geur van de koelkast (ik heb er echt met mn hoofd in gehangen, maar niks hoor...). Dit was ook rond de 8 weken. Ik in de zenuwen natuurlijk (was met kerst, dus heb wel van het kerstdiner kunnen genieten). Gelukkig, of eigenlijk helaas (want ik was echt beroerd), kwam de misselijkheid na een paar dagen weer in volle hevigheid terug (tot aan zo'n week of 14). Voor de rest, zie banner.;) Een vriendin van mij had trouwens precies hetzelfde, ook was met 8 weken de misselijkheid een paar dagen weg.
    Dus... het hoeft niks negatiefs te betekenen! Sterkte, hopelijk heb je snel een echo!

10. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Dag allen,

Wat een superlieve en geruststellende reacties!!!
    Ik heb me vandaag toch op de achtergrond een beetje weeïg gevoeld, avondeten kreeg ik er bijna niet in. Maar ik ben niet meer zo verschrikkelijk misselijk als eerst.

Ik ben er denk ik iets te geforceerd mee bezig en ik vergelijk alles met mn eerste zwangerschap. Terwijl ik toen alles gewoon op zn loop liet gaan.

Mocht het mis gaan dan is dat niet anders.

Groetjes van Jolene

Deel Deze Pagina