hoi hoi, heb net de verloskundige gebeld, maar nam niemand op, dus stel ik mijn vraag maar even aan jullie : heb de hele dag last van mijn buik en onderrug naar de benen, lijkt net ongesteldheidspijnen. is dit normaal in deze periode of moet ik me toch zorgen gaan maken? de pijn gaat op en af. het zijn geen helse pijnen maar wel vervelende. alvast dank je wel.
ik denk dat t aan t rekken is....rond die tijd van je zwangerschap kan dat vaker voorkomen door de groei van je banden...maarja zeker weten doe je t nooit. Sterkte!
dank je lieverdjuh, ik hoop dat de verloskundige me terugbelt. want ben toch wel een beetje gespannen nu.
Ik had t ook rond die tijd heel erg....maar t waren bij mij toen echt bandenpijn omdat de baby toen een groeispurt aan t maken was. Ik hoop dat je snel je VK te pakken krijgt....laat je t dan even weten.?
Ik heb rond die periode een keer in het ziekenhuis gezeten voor een CTG. Had ook echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden...bleek niets aan de hand. Gewoon banden/ rekpijn vertelde ze mij. Maar goed ik was in ieder geval weer gerustgesteld (al voelde ik me wel een beetje een aansteller ha ha, maar dat is natuurlijk helemaal niet nodig!
hai ik herb ook heel erg gehad ik denk indersdaad de banden omdat alles groeit de ene heeft er last van en de ander niet maar indd misschein gewoon even bellen denk dat hun het zelfde zeggen heb ik toen ook gedaan stertkte meissss
hoi hoi, dank jullie voor jullie antwoorden! de vk heeft me inderdaad gelukkig nog teruggebeld, ze zei inderdaad in deze periode is de baarmoeder flink plaats aan het maken, dus dat kunnen die pijnen zijn verder moet ik het gewoon wat rustiger aan doen en dan komt alles wel goed. ik maak me in ieder geval gelukkig geen zorgen meer