Hoi, Ik ben iemand met een zwakke maag. Voordat ik zwanger was had regelmatig motillium nodig om een maaltijd te kunnen verdragen. Nu ben ik zwanger en wordt er dus afgeraden om dat nog te nemen. Maar dat wil zeggen dat ik vaak na de avondmaaltijd moet sprinten naar het toilet. Voor de rest ben ik niet misselijk ofzo maar het is wel vervelend. Wat zijn de alternatieven? Weet er iemand iets homeopatisch ofzo?
Misschien helpt het als je kleinere maaltijden verdeeld over de dag gaat eten ipv 3 maaltijden. Het kan zijn dat zo'n grote avondmaaltijd iets te veel is voor je maag.
Dat is nu net mede het probleem. Door mijn werk moet ik eten als ik de kans ertoe heb en dat is 's morgens tussen 8u & 9u, 's middags tussen 14u30 & 15u en dan 's avonds na 20u... 's Middags de warme maaltijd eten is onmogelijk en vroeger loste ik dat op door 's avonds voor een zware maaltijden (pasta, frieten, lasagna, etc...) een beetje motillium te nemen. Dan had ik nog last van maagkrampen e.d. maar was het te doen.