Zonnen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Disney01, Aug 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    dat zegt mijn vk dus ook. je vruchtwater blijft altijd op ongeveer dezelfde temperatuur. ook in bad enz..

2. Disney01

Disney01 Lid

Jan 3, 2008
    28
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties allemaal!
    Ik ga gewoon lekker genieten van de vakantie en van de zon en zorg dat ik me gezicht extra goed insmeer! 8)

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Lekker doen! Geniet er van. Ik lees net in WIj JOnge Ouders dat aangeraden wordt om factor 25 te gebruiken voor je lijf en een hogere voor je gezicht... maar dit hangt natuurlijk ook erg van je huidtype af!

4. JustSanne

JustSanne Actief lid

Mar 8, 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    ik heb voor m'n gezicht factor 15 van Clinic gebruikt en voor de rest factor 10 van Ambre-Solair...wordt snel bruin en verbrand niet...dus voor mij was het meer dan genoeg...

5. Rups

Rups Actief lid

Jun 29, 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Je mag gewoon in de zon maar de een kan er wel tegen en de andere niet, ik heb met die warme dagen gewoon lekker op het strand gelegen in bikini ik was wel wat later dan normaal want lag er geloof ik pas om half 5 maar heb geen last gehad van zwangerschapsmasker of dikke voeten.

;)

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou ik heb gewoon heerlijk in de zon gelegen. en lig er nog steeds wel eens in. krijg het wel erg snel warm.maar dan zoek ik verkoeling.

7. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    ik ben toen ik 15 weken zwanger was 4 weken op vakantie naar thailand geweest. Heerlijk op het strand gelegen in mijn bikinbi, geen probleem. Heb dat destijds ook overlegt met de VK en die zei ook "als je maar luisterd naar je lichaam" Nu ga ik ook nog gewoon naar het strand, ik merk alleen dat ik mijn buik goed moet insmeren want doordat de huid daar dunner is verbbrnd die sneller

Share This Page