Hoeveel sport jouw partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Doritos, 13 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doritos

Doritos Lid

2 jul 2017
    88
    111
    33
    Vrouw
    Ik ben even benieuwd…. hoe vaak sport jouw partner? Wat doet hij/zij om fit en gezond te blijven (of te worden)?

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    Wisselend. Hij gaat soms hardlopen met een vriend of de buurman, fitnesst thuis, Tennist 1-2 keer per week en gaat sinds een paar weken 1x/week naar de crossfit. Dus zo'n 2-5 keer per week.
    Hij ziet er goed uit, maar is niet zo ripped als toen hij in de installatietechniek werkte en veel moest graven en sjouwen (en dat deed op 5 boterhammen en wat fruit over de hele dag, mafkees)
    Hij eet overwegend gezond en heeft nog nooit een biertje of sigaret aangeraakt.

Doritos vindt dit leuk.
  3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Mijn man zit op voetbal, traint 1x per week en heeft 1x per week een wedstrijd. Dan loopt hij nog 1x per week hard. Als hij geen voetbal heeft loopt hij 3x per week hard.
    Hij doet zo veel mogelijk op de fiets of lopend.
    Maar dat was het wel, hij eet nooit fruit (ja als hij een stukje van de kinderen krijgt), eet alleen groente als ik het hem voorschotel, leeft vooral op koolhydraten. (heb hem al gewaarschuwd dat als hij zo blijft eten dat hij er dan uit gaan zien als zn vader, dat is ook een ontzettende koolhydraat eter en heeft echt een ontzettend dikke buik)

Doritos vindt dit leuk.
  4. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Sporten, wat is dat?

Mamavandrie34, pluk, Iertje81 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wegens lichamelijke problemen na een ernstig ongeluk 3 jaar geleden niet meer. Hij doet wel lichamelijk zwaar werk, dus fit is ie wel.

Doritos vindt dit leuk.
  6. Cobon

Cobon Niet meer actief

0,0

Inmiddels gelukkig wel weer fietsend naar z'n werk.
    Ik voer hem vitamine pillen en kook gezond, maar hij heeft zelf geen enkele neiging tot gezondheid zegmaar. Al rookt en drinkt hij niet. Hij is wel slank.

Doritos vindt dit leuk.
  7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    De mijne loopt 2x per week hard, traint 1x voor badminton en speelt ook competitie. Hij is ookcoach van de kinderen en speelt dan dus ook vaak, maar dat is niet heel intensief.
    Daarnaast fitnesst hij 1x per week. Dus4-5x per week.

Hij eet gezond, veel groente en fruit, maardrinkt ook veel bier. Hij is wel gespierd, maar niet superslank. Wel heel fit, heeft een conditie als een huis. Dat moet ook wel, want hij werkt bij de brandweer (hoewel daar ook wel mensen rondlopen waarvan je je afvraagt hoe ze ooit door die conditietesten komen haha)

Doritos vindt dit leuk.
  8. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Helemaal niets. :D:roflmao:

Doritos vindt dit leuk.
  9. Villa Kakelbont

Villa Kakelbont Fanatiek lid

13 okt 2020
    1.049
    1.713
    113
    Vrouw
    Traint 2x per week bij zijn sport. 1x per week competitie spelen.
    Wielrennen begint weer, dat doet hij vanaf half maart tot eind oktober 4x per week naar zijn werk ( 25 km heen en 25 km terug).
    In de winter ipv wielrennen loopt hij wat vaker hard.

Doritos vindt dit leuk.
  10. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    1 keer pw wielrennen en 1 keer pw baantjes zwemmen.

Doritos vindt dit leuk.
  11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Hij voetbalt, dus 1 keer per week trainen en nog een wedstrijd.
    Daarnaast geeft hij ook training en doet dan zelf ook redelijk intensief mee.
    Verder doet hij lichamelijk werk en loopt hij 's avonds een uur met de honden op stevig tempo.
    Afhankelijk van het weer gaat hij op de fiets naar zijn werk.
    Sinds zo'n 3 jaar drinkt hij alcoholvrij bier.
    Naar zijn werk neemt hij zelfstandig fruit mee (ik maak tenslotte niet zijn lunchpakket klaar), maar hij heeft ook de neiging om 's avonds chips te snaaien.

Doritos vindt dit leuk.
  12. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Hij sport nooit en doet niets om fit te worden. Tegenwoordig fietst hij wel 2x per week naar het station voor zijn werk.
    Ik sport ook nooit trouwens....

Doritos vindt dit leuk.
  13. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    #13 Asil, 13 mrt 2022
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2022
    Mijn vriend sport 3-4x per week thuis. Wij hebben een train kamer.

Voornamelijk krachttraining. Hij luisterd 0.0 naar voedingsadviezen. Vind dat hij er super goed uit ziet (ok hij ziet er gerust goed uit in zijn naakie).

Toen hij nog in het magazijn werkte en de hele dag liep was hij atletischer en droger. Nu voller en bulkiger.

Edit: hij heeft de mazzel dat ik vers kook. Hij eet de godganse dag brood, dan na het sporten een tijgerbol met filet american, 2 gekookte eieren, ui en mayo. Zijn avond eten en veel, dan het liefst een sinasappel of mineola, bak 0.0 aardbeien almhof kwark (zit een sloot suiker in). Dan het liefst nog een halve zak snoep.

Maar hij is denk ik, ondanks dat, maar 3 kg aan gekomen en gok 2 kg spier en 1 kg vet.

Hoe doen ze dat toch...

Doritos vindt dit leuk.
  14. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Manlief loopt 1x per week hard, tenzij het regent. Hij loopt wel wedstrijden. Hoe hij dat doet geen idee, ik denk op puur karakter, want conditie heeft ie niet.
    Maar goed, drie of vier jaar geleden liep hij ook de ten miles met een gebroken rib, dus eigenwijs is hij zeker ;).

Doritos vindt dit leuk.
  15. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Hij sport in het voorjaar niet omdat hij het dan erg druk heeft. In de winter loopt hij 1x per week 30 minuten hard.
    Hij eet erg gezond en geen suikerhoudende dranken, snoept bijna nooit, eet bijna nooit vlees en eet heel veel groenten.
    Het slechte is dat hij wel 10-12 (wel volkoren) boterhammen per dag eet in het drukke seizoen. Maar hij zal het wel nodig hebben, want is super slank.

Doritos vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    5x per week krachttraining. Gezond eten en niet snoepen. 1 zak chips in de week. Hij let op zn eiwitinname en gebruikt aanvullend proteïne shakes en creatine. In het weekend max 2 biertjes ofzo. Veeeeeel water drinken en magere keuzes qua beleg etc. Je hoort mij niet klagen ;)

Doritos vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En die ene zak chips per week is meestal ook Doritos :roflmao: @Doritos

Doritos vindt dit leuk.
  18. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Mijn man sport het liefst elke dag maar op dit moment doet hij dat om de dag geen idee wat hij dan precies doet maar hij hardloopt rond de 20 km en doet dan nog wat krachttraining overigens doet hij dat altijd in het bos waar speciale renbanen zijn. Hij moet fit blijven Ivm zijn werk.

Doritos vindt dit leuk.
  19. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.923
    5.839
    113
    Hij doet elke dag wel iets van een (kleine) workout, maar echt sporten doet hij zo’n 5/6x per week. Niet elke dag met dezelfde intensiteit. Ik weet niet hoe het allemaal precies heet:roflmao:, maar in elk geval hardlopen, wielrennen/mtb’en en krachttraining. Af en toe doet hij nog een voetbalwedstrijdje mee met een vriendenteam, maar dat gaat voornamelijk om de derde helft.
    Met zijn onregelmatige werk en een druk gezinsleven is het soms lastig om tijd te vinden. Dat maakt dat hij soms op de gekste tijden gaat sporten. Heel vroeg in de ochtend. Of ’s avonds laat nog. Waar je zin in hebt:rolleyes:. Eigenlijk ben ik gewoon jaloers op zijn discipline;).
    Hij is redelijk gespierd en heeft een hele goede conditie. Over het algemeen eet hij thuis gezond. Maar hij trekt ook gerust een zak chips met een biertje open na een nachtdienst. Na een avonddienst een rondje McDonald’s of een pizza. Hij koopt bijna elke dienst wel wat te snoepen. Drinkt wel eens Red Bull. Sporten om te kunnen eten... en een beetje voor zijn werk dan:p.

Doritos vindt dit leuk.
  20. Butchke

Butchke Niet meer actief

Man doet 3x per week aan krachttraining/bodybuilding en fietst 2x per week naar het werk(20km enkele reis) en loopt geregeld hard.
    Verder is het echt een snoepkont, vooral hartig. Chips, worstjes, kaasje etc worden vaak genuttigd. Hij rookt en drinkt niet.

Doritos vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina