Wie kijkt er ook? Net als vorig seizoen vind ik het ook deze keer weer helemaal leuk! Oef, die Astrid en Alex. Hoe ongemakkelijk! Moet ook eerlijk zeggen dat ik vind dat Astrid ook niks kan hebben, wat een zuurpruim! En Alex daarentegen doet misschien iets te hard z’n best. En dan die enorm drukke dame bij Hans! Ik was gillend weggerend hoor. Heel irritant hoe ze zich overal mee bemoeid en bij alles even laat weten hoe zij het anders zou doen
Jaaaaaaa.. Zo leuk.. Idd die Astrid... Zal mij benieuwen of die de "ware" vind op deze manier.. Die Alex zat in lang leve de liefde toch?
Haha ja klopt!! Ik kwam een filmpje tegen op Facebook vandaag. Maar daar liep ie ook al zo hard van stapel
Ik kijk ook, echt geweldig. Mijn kinderen vinden het ook helemaal leuk . Inderdaad, die Astrid en Alex, echt een slechte match, maar ik vind ze allebei verschrikkelijk. En die drukke dame, wat een zelfingenomenheid ook zeg, bah. Maar wel erg vermakelijk.
Was echt een mismatch. Maar ik vond hem ook wel erg enthousiast met zn leuk gepraat enzo terwijl ik het ongemakkelijk vond om te zien. Hopelijk matcht de rest beter
Ja hem vond ik ook wel iets te... Ook hoe diep teleurgesteld hij was na 2 dagen. Dat hij zichzelf er al helemaal zag wonen. Ik zou het ook benauwd krijgen als iemand niet even rustig aftast, maar meteen er vol voor gaat met geen enkel besef van signalen die de ander afgeeft.
Ben bij dinsdag, maar men ik krijg echt jeuk van Alex Ik snap wel dat zij er gek van wordt. Vind haar ook wel pittig, maar snap haar wel. En die dame bij Hans, wowwwww. Hoe druk kan iemand zijn!! Ongelofelijk
Pfff Desiree... wat een mens joh! Ik vond haar op de markt ook erg respectloos overkomen. Tijdens het eten was ze dan wel weer heel stil. Wat zou haar dwars zitten? Natasja gaat dus zeker geen man vinden Ze zegt op voorhand al niemand leuk te vinden.
Mijn hemel, die Astrid... Zoooo ongemakkeljjk met die meubelverkoper (naam vergeten) Lekkere koffie Ja echt lekker Lekkere koffie zeg Goh echt lekkere koffie. Wat een gesprek.
Ik heb enthousiast de eerste uitzending teruggekeken, maar kwam er achter dat het dagelijks komt. Dat wordt het hem niet dan. Jammer, had wat vertier wel leuk gevonden.
Opnemen en dan terugkijken wanneer het uitkomt? Zo doe ik het, kan ik meteen de reclames doorspoelen. (Hebben geen videoland)