Fitbit hulp gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door mexicang, 8 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Onlangs is er een topic geweest over de Fitbit, daar kan ik niet meer antwoorden, dus even zo.
    Ik heb al ruim 4 maanden een Fitbit Charge 2 en ben er nog iedere dag blij mee.
    Het fijne eraan is dat er een slaapstand op zit, alleen werkt dit bij mij niet altijd… hoe kan dat?

Ik kreeg eigenlijk nooit de sleep stages zoals REM-Light-Deep te zien en omdat ik daar wel even klaar mee was deed ik de Fitbit niet meer om met slapen.
    Totdat ik afgelopen vrijdag met een vriendin weg was, welke sinds kort een Fitbit heeft. En zij was helemaal hilarisch over de sleep stages en liet dit ook uitgebreid zien en zij begreep ook niet waarom ik dit niet had.
    Thuis heb ik alle oude slaapgegevens gewist en mijn Fitbit gereset.
    Fitbit om, en naar bed. En tot mijn grote verbazing: Sleep Stages! Rem-Light-Deep, alles goed te zien, evenals de procenten en wat normaal zou zijn voor mijn leeftijd.
    Volgende nacht, Fitbit om, slapen maar en…. jawel! Sleep Stages!
    Joehoe, hij doet het! Dacht ik….

Afgelopen nacht. Fitbit om, app open, ik klik op slapen, klik op de + rechtsboven en klik op 'Begin Sleep Now'.
    Vanmorgen open ik de app, laat alles syncen en….niks! Ja, een Sleep Pattern (asleep-restless-awake), maar geen mooie grafiek met REM enz.

Komt dit omdat ik gisteravond klikte op 'Begin Sleep Now'? (deed ik de twee nachten ervoor niet) of moet ik de boel weer resetten?
    Ik kan mij overigens niet meer herinneren of ik de periode dat ik hem net had, ook op Begin Sleep Now klikte of niet. En ik kan dat ook niet meer terug vinden.
    Iemand die weet hoe of wat?

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Deze drie afbeeldingen zijn zoals het hoort te zijn.

Bijgevoegde bestanden:

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Gisteravond hierop geklikt

Bijgevoegde bestanden:

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    En vanmorgen alleen dit :

Bijgevoegde bestanden:

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij mij werkt het wel altijd, ik gebruik nooit 'sleep now', dus zou dat voorlopig ook even niet doen. Is ook niet nodig, want de fitbit komt daar vanzelf achter ;)

mexicang vindt dit leuk.
  6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    sleep now?? ik druk nooit wat in. hij houd zelf helemaal bij wanneer je gaat slapen en daar hoef je niks voor in te drukken ;)
    hij registreerd het zelfs als ik 's avonds onverwachts voor de tv in slaap valt:oops: Ik moet wel dan een bepaalde tijd geslapen hebben voordat hij hem registreert. te kort dat registreerd hij niet.

en doet je bluetooth van je telefoon het wel goed? maakt hij wel goed verbinding?
    s'ochtends synct hij hem automatisch en het staat er in.

mexicang vindt dit leuk.
  7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ja hij synct goed, daar heb ik naar gekeken.
    Ik zal dat Sleep Now maar niet gebruiken vanavond en dan hoop ik dat het er morgen weer is!
    Heb nog even gezocht op internet, er staat zoveel op dat is bijna niet meer te overzien. Kwam uiteindelijk op een site waar ook op staat hoe het kan als je geen sleep stages ziet. Onder andere door Sleep Now te gebruiken, is niet nodig.
    Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina