Kom net www.shein.com tegen en die hebben op zich best leuke kleding. Heeft iemand toevallig ervaring met deze site ?
Ik ken het niet, maar op basis van de info op de pagina moest ik meteen aan AlieExpress denken. Na wat Google reviews, kwam ik ook dit artikel tegen: https://moneymom.nl/bestellen-bij-shein-mijn-ervaring/
Oh ik bestel regelmatig bij Shein en elke keer goede ervaring. Binnen max 5 werkdagen in huis. Ik heb nog nooit iets terug gestuurd dus daar geen ervaring mee. Jezelf gewoon goed opmeten, dan zit je met de maat ook goed.
5 werkdagen?! Had 2 weken voordat ik op vakantie ging bikinis besteld. Kreeg ze 5 weken later. Niet 5 werkdagen
Ik las de vergelijking met AliExpress, dat kan kloppen want het is ook een verkoper daar https://m.nl.aliexpress.com/store/activities/seller/storeHomeFromAms.htm?storeNo=1159363&sellerAdminSeq=220780955#/ Volgens de website zou het Amerikaans zijn, maar volgens mij is het gewoon Chinees.
Ik kreeg het na 10 weekdagen. Prima vond ik. Echter vind ik de kwaliteit van niet alles oké. Maar goed daar is de prijs ook naar. Ik heb 3 bikini’s besteld en de broekjes vielen niet maat S eerder xxs. Heb de moeite niet gedaan ze terug te sturen voor dat geld. Daarbij waren de topjes wel goed en heb ik er wat broekjes bij HM bijbesteld. Leuk voor tussendoor maar ik ga daar niet met regelmaat bestellen.
Ik heb vorige maand wat besteld bij Shein. Tamelijk impulsief, ik ben nogal achterdochtig wat webwinkels betreft normaal. Maar tegen alle verwachting had ik 7 dagen later mijn pakket in handen! Ik kon precies zien waar het was, van het warenhuis in Guangzhou naar Hongkong, Schiphol postsorteercentrum enz. Het paste goed, valt wel klein uit dus aan te raden om een maat groter te bestellen dan je hebt! En tja, stof is geen geweldige kwaliteit denk ik, maar voor die prijs kun je dat verwachten dus dat wist ik. Ik ben 100% tevreden over Shein, maar ik heb wel op diverse plekken gelezen dat retouneren een drama is.
Shein is Chinees inderdaad, bij de bestelling staat een Chinees warenhuis. Net als bij Wish, vergelijkbare website
Ik heb mijn bestelling gister gehad. Dit doe ik nooit meer. Ik had een jurk besteld. Het bovenstuk is veels te krap. En het rokdeel veels te wijd. Echt een raar figuur. Een andere jurk is zo klein dat het als shirt misschien nog gaat. Het shirt dat ik had besteld komt net tot onder mijn navel. Ik baal echt. Had er veel meer van verwacht.
Hebben jullie ervaring met retourzending naar Shein? Je moet dan een kaart aanvragen. Daarvoor moet je eerst inloggen. Dat gaat dus niet. Mijn email adres is er plots niet meer bekend. Kan sus niet inloggen. Dus ook geen retourzending aanvragen. Maar als het gaat om reclame weten ze me goed te vinden... Iemand ervaring?