Ik heb via marktplaats een pakje ontvangen maar de afzender heeft te weinig gefrankeerd. Nu kreeg ik 2 week geleden via een kaartje van tnt het verzoek om alsnog 1,92 te voldoen. Dit heb ik niet gedaan want het is niet mijn fout. Ik kan niet traceren van wie het komt want ik ontvang veel en herken handschriften niet. Nu ontvang ik een herinnering van tnt. Wat als ik weer niet betaal? Gaat me niet eens om die 1,92 maar baal er gewoon van. Probeer op mp juist zo goedkoop mogelijk te slagen en nu dit.....
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/507641-onvoldoende-gefrankeerd.html Betalen of gewoon negeren zoals vele voor je dezen (zie topic )
Ahhhh had al met zoekfunctie gezocht maar recentelijk net een post, sorry. Vind weggooien best eng want ben altijd erg keurig met zulke dingen maar doe het dan toch maar........
Sjee, PostNL is lekker bezig de laatste tijd, het ene na het andere topic over dit onderwerp wordt geopend.. Wat anderen ook al zeggen; niet betalen hoor! Na de herinnering laten ze inderdaad nooit meer iets horen en je bent het ook niet verplicht om te betalen..
negeren!!! niet jouw schuld dus waarom moet jij dokken. Ik heb er toen nooit meer wat van gehoord hoor