New York

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Tese, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Wij willen daar heel graag een keer naartoe als de kids wat groter zijn. Wie van jullie is er geweest? Welke hotels raden jullie aan? Hoe zijn die hotels? Wat moet je er absoluut gezien hebben? Hoe lang heb je nodig om echt het idee te krijgen dat je wat van new york gezien hebt?

Beetje voorbarig allemaal aangezien we echt de eerstkomende jaren nog niet gaan maar ik ben even in de New York mood haha. :D

2. Tese

Tese Niet meer actief

O en als jullie foto/s hebben die jullie willen delen graag!

3. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    hmm, daar zou ik ook wel heen willen dus ik ben benieuwd of er reacties komen en hoop ook op inspiratie hihi

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    New York is en blijft geweldig! Ben er nu een keer of 10 geweest. Nou moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat dit behalve privé ook vaak voor werk is. Ik ben Sales Manager bij een Touroperator voor Amerika en Canada.

Zelf verblijf ik het liefst in een hotel vlakbij Times Square, alles dichtbij en de sfeer is daar optimaal. De hotels zijn hier vaak wel een stuk duurder. Nou moet ik zeggen dat je voor New York echt vaak de hoofdprijs betaald voor een schoenendoos met amper leefruimte.

Ik ben zelf verbleven in het Crowne Plaza, Edison Hotel, Sheraton, The New Yorker, Skyline Hotel, Comfort Inn at Times Square en de laatste paar keer bij een vriendin die in New York woont.

Gewoon doen over een paar jaar!

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ga over 3 weken!! Zo'n zin in, heb het er ook al jaren over en nu gaan we (met vriendin) het eindelijk doen. Dus over een week of 4 kan ik je meer vertellen :)

6. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn er 2 jaar geleden geweest, echt een geweldige ervaring! Wat een stad :)
    Wat betreft hotel sluit ik me aan bij Elvira. Dichtbij Times Square is fijn ivm vele restaurantjes en bezienswaardigheden op loopafstand. Wij verbleven in The New Yorker, super fijn hotel. Daarnaast zit de tick tock diner. Een heerlijke amerikaanse diner.

Wat moet je gezien hebben, tja wat niet :D Wij hebben oa het volgende gezien:
    the empire state building, Chrystler Building, Central Park (is echt mega groot, dus dat heb je niet in 1 dag gezien), Rockefeller Center, Natural Museum of History, dagje naar Outlet geweest met de bus (was heel goed te doen en leuk shoppen :D), Statue of Liberty, over de brug gelopen, Times Square, Madame Tussauds en ground zero.
    Zoals je ziet is er heel veel te zien en te beleven :)
    Wij zijn er 6 dagen geweest.
    Het boek New York Capitool heeft ons veel geholpen om de trip te plannen.

Als je nog vragen hebt dan mag je me altijd een pb sturen. Altijd leuk om over Amerika te praten :)

Veel plezier met plannen!

7. Tese

Tese Niet meer actief

O wijffie wat ben ik jaloers!!!

Elvira, times square lijkt me ook zo gaaf. Het lijkt me ook extra bijzonder om rond kerst te gaan. Met al die overdreven poeha, ik hou ervan!

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Rondom de kerst is zo leuk! Enne duur helaas, maar het is het wel waard hoor. Ik ga meestal tussen de 6 en 14 dagen, ligt er aan hoeveel zakelijke dingen ik moet doen. Soms ga ik tussendoor nog met de trein naar Boston of Washington, ligt helemaal aan de situatie.

Deel Deze Pagina