Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Wendy2007, 30 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Hallo allemaal,

Gisteren vertelde ik heel blij dat ik woensdag de test had gedaan en 2 streepjes had, dus zwanger.
    En nu kan ik jullie helaas vertellen dat ik gisteravond enorm ongesteld ben geworden. Ik had bloedverlies dus deed ik maar een maandverband in. Vanmorgen zat mijn maandverband enorm onder. Echt dat dikke prut die je hebt als je ongesteld ben. Dus niet een klein beetje die je zou hebben bij een innesteling.
    Ik denk dat mijn lichaam mijn vruchtje heeft verstoten.
    Of zou ik dan toch bij de 1% horen van de test? De test is immers 99% betrouwbaar.
    Eerst heel blij en nu dit. Wat voel ik me klote zeg...

Wendy

2. augustus

augustus Niet meer actief

Ik zou even de huisarts bellen of verloskundige...
    Er hoeft niet iets aan de hand te zijn, maar de kans is er natuurlijk wel.
    Het kan natuurlijk dat je wel zwanger was, dat de test juist was en dat het mis is gegaan.

3. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    Hallo wendy , als ik je verhaal lees dan denk ik dat je inderdaad bevrucht bent geweest en dat het is afgestoten :(
    ik heb dit zelf ook gehad in februari , dus ik herken je verhaal wel..
    ik wil je dan toch alvast veel sterkte wensen en hopen dat ik ongelijk heb.
    groetjes van Ramona

4. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Ik heb inmiddels de huisarts gebeld en ze heeft mij gezegd dat het, vooral in zo'n vroege statium, vruchtje verstoten is.
    Vandaag heb ik toch nog maar een test gedaan om er zeker van te zijn dat ik niet meer zwanger ben. En helaas, de test was negatief.
    Ik baal nog wel maar het was pas onze eerste poging. En zoals de arts tegen mij zei: jullie kunnen in ieder geval wel zwanger raken.
    Ik denk veel aan deze positieve woorden, maar af en toe ben ik toch nog teleurgesteld.

5. Jane1972

Jane1972 Actief lid

16 aug 2006
    125
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik was/ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger. Ik heb getest met Claerblu, maandag jl. vette streep. Zwanger dus!

MAAR: ik heb nu ook bloedverlies. Maar het is niet echt rood, meer bruin. Is dat mogelijk na 5 weken, dat het dan nog een ' innesteling' is? Of is dat dan een mk? Het is ook niet echt heel veel, maar ook niet 1 druppeltje ofzo. Ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet. Heeft iedereen wat bloedverlies als ze zwanger wordt of is dit niet standaard?

Ik heb nog een vraag: Hoe lang na een MK kun je weer proberen? En moet je dan 'tellen' vanaf je laatste dag dat je bloed hebt gehad, dus 14 dagen daarna kun je weer 'klussen' ? Je hele cyclus ligt natuurlijk overhoop.

6. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Ik had ook van dat bruine bloed. Ik ben ervan uit gegaan dat mijn lichaam het vruchtje verstoten heeft, en dat ik gewoon ongesteld was, want op een dag zat mijn hele maandverband onder.
    Maar helaas heb ik verder geen ervaring hiermee. Het was de 1e keer dat ik zwanger was en helaas de 1e keer dat het mis ging.
    Ik dacht wel steeds misschien is het toch innestelingsbloed geweest. Vandaar die test, maar negatief dus.
    Ik heb af en toe nog wel last van mijn buik en mijn onderrug, maar ik weet dus niet of dat hier mee te maken heeft.
    Ook ik zou graag willen weten of ik vanaf de dag dat ik bloed verloor kan beschouwen als mijn eerste dag van de cyclus.

7. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    ik had maandag ook nog een vete plus op mijn test. en vanmorgen zou ik naar de huisarts voor een verwijsbriefje voor een termijn echo wel geweest heeft niets onderzocht. briefje licht vanmiddag klaar maar ik ging om half acht naar toilet en had inwendig wat slijm met bloed helder kleine stukjes veegjes. ben nu bang voor tweede miskraam als het zo zou zijn zei de huisarts kunnen ze er toch niets aan doen. wie nog meer in week zes bloedinkje gehad. lijkt nu weer af te nemen en het loopt er niet uit. ofzo geen buik of rug pijn

8. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb eens ergens gelezen dat je de dag van je MK kunt aanhouden als de eerste dag van je cyclus. En bij mij klopte dat exact.
    Heb altijd een superregelmatige cyclus gehad van 29 dagen. In Januari positieve zwangerschapstest, maar in februari helaas een MK. Het vloeien begon al op donderdag, maar ik heb het vruchtje pas de maandag daarna verloren. Als ik die maandag aanhou als eerste cyclusdag, en dan doortel tot de volgende menstruatie, kom ik weer precies op 29 dagen uit. Mijn lichaam heeft dus uit zichzelf de draard weer opgepikt, en daar ben ik wel blij mee, want ik besef dat die vlieger niet voor iedereen op zal gaan...

Deel Deze Pagina