Hi we hebben twee kids van dan een en drie en willen in sept twee weekjes naar de zon; zuid Spanje, menorca, mallorca of Ibiza. Kindjes zijn onrustige lichte slapers en willen ze graag apart laten slapen.. Dt betekent een huisje of appartement met drie slk. Uiteraard zijn er villa's te huur maar ons budget is zo'n 1500 euro. Wie heeft er de ultieme tip voor ons?
Lastig, zou bij een reisbureau zoekopdracht neerleggen... Qua kindvriendelijkheid is menorca top eiland!
Kijk anders even op homeaway voor een los huisje/appartement, daar staan vaak hele mooie en betaalbare plekjes op.
inclusief vliegtickets gaat dat wel lastig worden voor 2 weken vrees ik voor 1500. En als je een villa kunt vinden voor weinig heb je vaak ook nog een huurauto nodig. In april zaten we in zuid-spanje in Nerja op park El Capistrano (kijk maar bij booking.com) daar hadden ze grote ruime "huisjes" met 3 slaapkamers. Kun je de kleinste niet savonds op jullie kamer leggen in een campingbedje en dan als je zelf naar bed gaat het campingbedje voorzichtig naar de woonkamer tillen? Ik heb in mijn eigen huis maar 2 slaapkamers en mijn kindjes moeten wel op 1 kamer straks. Ik vind het een onvoorstelbare luxe om ze op vakantie apart te leggen.... ik word er zelfs een beetje verdrietig van eerlijk gezegd maar dat zullen de hormonen wel zijn.
als je op booking.com (en wellicht ook op andere search engines) invult dat je met 5 personen reist en naar zuid spanje wilt, vind je allerlei appartementen met 3 slaapkamers!
Er zijn er wel genoeg die een 3/4 kamer app hebben maar daar is je bezetting niet voldoende voor. Dat is ook de reden dat je ze vaak niet in je keuze optie ziet mbt kamertype/app type. Ze willen op die kamers vol verdienen en dat gaat niet met deels gratis kinderen. Helaas voor ons maar zo werkt het.. (Is vaak ook in hotels als je met 1 kind een Fam. Kamer wilt)
Ach meid, snap ik! Mocht er een derde komen dan gaan de oudste ook samen op een kamer maar om op vak hier mee te gaan experimenteren... Het zijn al zulke onrustige slapers en wij zijn al zo moe