low budget tip

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Hippo89, 10 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    #1 Hippo89, 10 mei 2017
    Laatst bewerkt: 10 mei 2017
    hoi mama's ( en papa's ;))

ik wil een low budget tip met jullie delen waar er vast een paar gebruik van kunnen/willen maken.

via groupon verkopen ze codes voor een week vakantie in nederland, belgie luxemburg frankrijk spanje en italie,

het zijn wel bepaalde campings waar de terecht kunt en je moet goed kijken of ze daar rode blauwe of safari tenten hebben zodat je de juiste code koopt, een week in een rode tent kost 99 euro, een week in een blauwe tent 109 en een week in een safari tent 149 euro,

laatste aankomst datum is 8 juli en bij sommigen is vanaf 7 juli zomervakantie.

als je niet seizoen gebonden bent kun je ook 2 of 3 codes kopen ( wel per week apart boeken en goed kijken of die periodes nog wel beschikbaar zijn) en dan kun je voor 330 euro 3 weken in een tent zitten

er komt nog wel het 1 en ander bij, zoals 1,10,- per persoon per nacht aan toeristenbelasting en 24 euro aan reservering kosten, (als je meerdere weken gaat dus ook meerder keren die 24 euro omdat je elke week apart moet boeken)

nu zag ik dat ze ook de beekse bergen er op hebben staan.... hierbij kun je voor 4 personen voor 203 euro totaal 1 week met 4 personen ( max 5 personen maar dan komt er 1,10 pppn bij op) in een safaritent zitten incl onbeperkt entree voor de dierentuin beekse bergen, en onbeperkt dierenpark nuenen en nog 5 andere dingen ( 7 gratis parken stond er bij )

wij gaan zelf de eerste twee weken van juli al weg maar anders leek zo'n weekje beekse bergen ons wel wat haha,

maargoed groupon dus voor de low budget vakantie ;)

uiteraard komt er nog wel eventuele tol benzine reisverzekering tussenstop/overnachting en boodschappen bij aan kosten ;)

al met al leek me dit ( vooral niet seizoen gebonden) heel goedkoop :)

https://www.groupon.nl/deals/ga-rent-a-tent-16

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.363
    10.316
    113
    Lief om te delen! Ik ga zo kijken

Deel Deze Pagina