Camping zonder zwembad??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Decca1980, 5 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    We willen komende zomer in juli naar Bretagne met onze vouwwagen.
    Ons wensenlijstje: niet te groot, voldoende speelgelegenheid voor onze dochter, dichtbij het strand en dorpje en een zwembadje.

Nu hebben we de ideale camping gevonden:
    Camping La Ferme de Lann Hoëdic *** Sarzeau Rhuys Peninsula Morbihan 56 South Brittany Frankrijk

Alleen heeft deze geen zwembad. Het strand is redelijk dichtbij, maar toch weet ik niet of dat dan wat voor ons is. Zwembadje vind ik toch altijd wel prettig. Kunnen wij lekker lezen en onze dochter lekker spelen. Dat kan op het strand ook, maar naar een zwembad op de camping ga je toch wat sneller toe. Wat zijn jullie ervaringen??

2. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Wij stonden vorig jaar op een camping zonder zwembad maar aan een meer. Was erg leuk maar ze mistten na een week toch wel een zwembad.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Tot nu toe staan wij altijd op een camping zonder zwembad. Ik laat de kinderen lekker aankliederen met een emmer water of we zoeken water op. Hier zijn ze 4 en (bijna) 3, maar ze missen dat echt niet. Kan me wel voorstellen dat als je het gewend bent om een zwembad op de camping te hebben, je het wel mist. Als je ergens moet gaan zwemmen ga je niet voor een half uurtje entree betalen oid. Maar goed het is maar net wat je wilt.

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Misschien een idee om een eigen (opblaasbaar) zwembadje mee te nemen? Deze kun je voor de vouwwagen neerzetten. Kunnen jullie lekker lezen, dochter kan lekker spetteren. :)

5. tuc

tuc Niet meer actief

Hier echte waterratten en ondanks dat we altijd wel aan een zee of meer staan zoeken we altijd een camping met zwembad uit.

6. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ja, hier zat ik ook al aan te denken. Maar dat is toch anders. Mijn dochter is volgende zomer 4. En afgelopen vakantie in september was ze al niet meer in het peuterbad te vinden. Ze vindt het veel leuker om met bandjes aan in het diepe te springen en nog een keer en nog een keer. De zee waar we naar toe gaan is ook ondiep, maar wel geweldig met schelpen, krabbetjes en visjes etc.
    En bovendien vind ik een diepe zee voor een 4-jarige zonder diploma geen prettig idee...

Aan de andere kant kan ze zichzelf erg goed vermaken met een speeltuintje en diertjes en andere kinderen op de camping...

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, naar een zwembad op de camping moet je ook echt mee, dus spullen pakken etc, kost ook wat moeite. Strandje is maar 800 meter.. Ik zou er voor gaan denk ik. Op een beetje een flinke camping moet je soms ook een flink stuk lopen.
    Wij nemen nog steeds een opblaasbadje mee (van 1 meter maar ofzo) terwijl onze kinderen 6 en 8 zijn. Ideaal om lekker met water te rommelen met andere kinderen. Waterpistooltjes, waterballonnen... etc.

Deel Deze Pagina