Zonvakantie half april

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sterretroeki, 13 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretroeki

4 dec 2021
    28
    8
    3
    Vrouw
    Hi dames!

Op dit moment ben ik 9 weken zwanger en alles gaat goed! We willen graag nog op ‘babymoon’ voordat de baby in september komt. Nu heb ik half april al vrij waardoor we dan onze ‘zomervakantie’ kunnen doen. Heeft iemand ervaringen met de canarische eilanden rond deze reisperiode? We zaten er eventueel aan te denken om halverwege mei te gaan, maar dan hebben we onwijs veel afspraken en de 20 weken echo..
    Het liefst ga ik in april lekker naar de zon, maar wil niet naar de andere kant van de wereld vliegen. Iemand ervaringen met de canarische eilanden of een ander europees gebied waar de zon dan lekker schijnt? :)

liefs

2. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Canarische eilanden is dan al lekker warm in die periode. Ben zelf op La Palma en Tenerife geweest in februari & maart en goed weer gehad dus denk dat april dan sowieso wel al warmer is.
    La palma heel erg groen maar niet echt geschikt voor strand vakantie ivm vulkanische stranden en weet niet hoe het er nu bij ligt na de vulkaan uitbarsting. Je kunt wel mooi wandelen daar. Tenerife ligt een beetje eraan waar je verblijft. De toeristische steden vind ik persoonlijk een vergane glorie. Alsof je 30 jaar terug in de tijd gaat zo oud is alles. Als je een auto huurt kun je alle kanten op en is er wel van alles te doen. Ligt er een beetje aan wat je zelf wil.

Sterretroeki vindt dit leuk.
  3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    half april kan het 2 kanten op.. je kan lekker hebben of 20/22 graden en troosteloos... ik zou een maandje later gokken. De echo kan je misschien nog wel een weekje verzetten (19 weken maakt meestal niet zo veel uit..) en dan krijg je rust in of na een drukkere periode ;) .

Sterretroeki vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina