Hai, onze baby is ontzettend driftig, alleen als baby moe is ligt baby, anders NIET. als we nu baby op onze schoot houden dan is het binnen 15sec. schreeuwen dat baby eraf wilt, en wilt lopen, en een boef uit te hangen mijn grootste zorg: Wat en hoe moet dit op weg naar onze vakantie bestemming met 6uur vliegen wij zien er enorm tegen op eigenlijk, en hoop op goede tips! gr. Hope-lijk gaat het goed
Hoe oud is je zoontje? Wij namen een paar kleine cadeautjes mee om onderweg uit te pakken ( denk aan kleurboekje/kleurtjes, speeltje, voorleesboekje). Laat hem eventueel zelf meedenken met het inpakken van zijn eigen tas. Ik had zo'n roltrolley voor kinderen met hun eigen speelgoed en knuffel. Ik nam de luiertas als handbagage en deed daar ook ergens mijn portemonnee en de paspoorten in. Mijn man had dan een rugzak met de rest aan handbagage. Wat ook helpt is: een portable dvd-speler! Lekker filmpjes kijken en af en toe wat lekkers eten. Denk maar zo: een gestresste mama helpt ook niet, dus probeer zelf rustig te blijven. Fijne vakantie !
Tsja afleiden afleiden en nog eens afleiden.. Al hield onze knul zich tot nu toe altijd goed/makkelijk. Vaak is de nieuwe omgeving, mensen kijken, spelen met het uitklap dienblad al afleiding genoeg. Verder: Cadeautje/nieuw speelgoedje Wat te smullen (krentjes/soepstengel) Vertrouwde knuffel mee Lopen door het gangpad En hopen dat de tijd vliegt
Tja das moeilijk.. Ik zou persoonlijk dan wachten met vakantie. Ik was ook erg bang voor de vliegreis afgelopen september en de heenreis was een drama! Gillen, schreeuwen huilen. En geloof me dan zit je niet fijn heel hoog in de lucht.
Nee precies. Dat is ook de reden waarom wij niet vliegen met onze kinderen, zijn beiden nogal temperamentvolle en en eigenwijze boeven. Dat doe ik onszelf en onze medepassagiers niet aan.