Dit is Gran Canaria; Puerto Rico. Ik ben er vaak in november geweest en altijd schitterend weer gehad, maar het hoeft niet... Je kan het treffen dat er een paar mindere dagen tussen zitten en als je die gok niet wil nemen dan zou ik verder weg gaan. Maar je zegt dat je een weekje wil gaan. Dan is Azië of De Antillen wel ver... Ik zou zelf nooit naar Egypte gaan in deze tijden, maar je hebt er wél mooie hotels en stranden en veel mensen gaan heen. Gambia; ook mooi.
Wij zijn vorig jaar naar zanzibar geweest. Geweldig weer. Romantische plek. Mooie locatie. Zaten in een hotel van een Nederlands stel. Het hotel had dus de Nederlandse/europese mentaliteit van service en hygiene. Hebben ook hotels gezien met Afrikaanse mentaliteit en zou daar liever niet slapen gaan..
Wij zijn naar Curaçao geweest, maar ook naar oa.Dubai, Mexico en de Dominicaanse republiek. Voor het mooie zou ik zeker naar Curaçao gaan! Voor het warme naar Dubai! Wij vonden Dubai wel 1 grote bouwput en bij ons (in maart) echt veel te warm! (45 graden) Kijk wel goed naar waar het regenseizoen is. Tegen ons werd er gezegd dat er in het regenseizoen altijd maar korte buien zijn. Wij hebben de pech gehad dat we echt lang en veel regen hebben gehad!
De onderstaande landen kan ik je uit eigen ervaring aanraden Cuba Dominicaanse republiek (Punta Cana) Mexico Jamaica Mauritius Venezuela isla margarita
Gran canaria hebben wij 25-30 graden gehad half november. Wel in het zuidelijke deel gaan zitten. Sint Maarten in november was ook heerlijk, maar is wel stuk verder vliegen. Hadden daar nog wel af en toe regen als staartje van orkaanseizoen.
Venezuela zou ik nu alleen echt niet heen gaan, de bevolking vlucht zelf het land uit omdat er geen eten meer is en ook geen medicatie. Mijn lijstje.... Aruba Cuba Dominicaanse republiek Mexico En als je iets minder ver wil vliegen...Kaapverdie.
Dubai is erg leuk. Lekker eten, mooi weer, hoeft niet heel duur te zijn, heel veel winkels en leuke uitstapjes.