wat mee in de auto?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Soofje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    over1,5 week gaan wij met de auto op vakantie naar het zwarte woud.
    ik was nu even bezig met een boodschappenlijstje.
    wat nemen jullie zoal mee als jullie lang in de auto zitten voor onderweg?
    ik neem natuurlijk broodjes en drinken mee, maar was benieuwd naar wat lekkere dingen...

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Hoe oud is je kindje?

Ik weet niet of jullie iets van een koelbox meenemen, maar anders zou je misschien iets van yoghurt of kwark mee kunnen nemen.

Wij gaan ook bijna op vakantie, maar we rijden 's nachts, dus we hoeven natuurlijk niet zo veel mee te nemen. Wij doen gewoon broodjes, drinken, wat fruit (voor de gelegenheid in stukjes gesneden, lijkt me iets handgier in de auto) en een eierkoek voor Milan. Daar is ie helemaal gek op, dus handig voor als ie lastig zou worden ;)

Fijne vakantie!

3. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    aan eten voor de kleine:
    soepstengel, kleine rijstwafels, druifjes zonder pit, fruit in stukjes, ontbijtkoek verpakt, gesneden komkommer, danoontje, doosjes rozijnen, boterhammen, evtg fruitknijpzakje
    Aan eten voor ons:
    broodjes, gekookt ei, tomaat/komkommer (lekker voor op de broodjes) fruit, cup a soup en kokend water in thermos, tuc (als we zin in iets zoutigs hebben), pepermunt, iets zoets voor tussendoor, slaatje. We hebben natuurlijk wel een koelbox mee.

4. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    ons zoontje is 3 jaar...
    en we nemen ook een koelbox mee..
    alvast bedankt voor de tips tot nu toe!

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    sultana`s, broodjes, gummibeertjes, knijppfruit (nu in aanbieding bij c1000) liga.

verder nemen wij neit veel mee we gaan onderweg wel ontbijten ed .kwark zou bij mij echt niet kunnen aah dan smeren ze toch de hele auto onder haha. en ben ook neit een type die lekker bij alle caravans op de parkeerplaats gaat eten hihihi.

hier dus lekker paar dingetjes mee en de rest gewoon onderweg halen.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat zou dan idd nog kunnen zo heb ik zelf ook wel knijpfruit maar weet nog niet ofi k dat in de auto aandurf haha. we hadden er eens een bij de mac. das dan zon danooontje he. nou ons manneke haalde het in ziojn hoofd ff heel hard erin te knijpen en dan op de kop te houden grr ging net goed hihihi alleen zijn eigen stoel. wnat dat zijn toch vieze vlekken....

Deel Deze Pagina