Oostappen groep

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kiki1986, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Wie is er weleens naar een park van oostappen geweest? Zijn het leuke parken en wat was er allemaal te doen? Wij hebben geen vakantie geboekt dit jaar naar het buitenland nu zat ik dus hier naar te kijken zijn best leuke prijzen om een paar dagen voor weg te gaan in de zomer vakantie. Wij zouden dan met onze 2 kids gaan van 4 jaar en nu 9 maanden.

2. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Wij zijn daar afgelopen mei vakantie heen geweest.

Riviera beach.

Was een heel mooi park, binnen zwembad indoor speel paradijs. En we zaten heerlijk aan het veluwe meer waar je met mooi weer lekker aan een strandje in kunt zwemmen. Want ze hebben daar geen buiten bad.

Enige nadeel vond ik van het park was dat de auto's nog best hard over het park reden, andere gasten hoorde wij daar ook over klagen. En met jonge kinderen is dat dus extra oppassen. Veder een prima park. Zou daar zo nog een keer heen gaan.
    Verdere parken ben ik nog nooit geweest dus daar geen info over hihi

Hoop dat je er wat aan hebt!

3. tuc

tuc Niet meer actief

Sorry hier geen goede ervaringen. Ben 2x op een park van hen geweest en ik vond het 1 grote gribuszooi.

4. veense

veense Niet meer actief

ik zou zeggen, google eens op oostappen groep red mijn vakantie...
    Die oude circusdirecteur maakt er een behoorlijk zootje van in zijn parken...

5. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Zijn een keertje in Mol geweest... Eens maar NOOIT meer....

6. sieppie

sieppie Niet meer actief

Wij willen hier niet meer naar toe... slechte ervaring mee

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Oostappen de Berckt eens een midweek heen geweest in de zomervakantie. Het waren toen tropische temperaturen, .. hebben erg leuke dagen gehad. Zwembad was daar ook heel leuk.

Bij slecht weer zou ik zeggen; leuk voor een midweek, ...

8. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Ook al weer jaren geleden en red mijn vakantie is niet echt representatief
    Verschijnen met camera en ja dan doen bedrijven rare dingen...

9. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Ik ken het alleen van tv-programma's. Daar zou ik nooit heel willen :)
    Alleen maar klachten, klachten en klachten.

En ze doen er niks aan.

10. NECAnGeL1

NECAnGeL1 Actief lid

Klopt inderdaad dat ze op tv zijn geweest en er een bende van maken. Maar toch al een paar keer geweest via vakantieveilingen.nl en elke keer was het verders goed.

Natuurlijk is er altijd wel wat maar de kinderen hadden schik en daar ging het bij ons om.

11. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wij zijn er een paar jaar geleden geweest. De zomer dat het noro-virus op de camping was uitgebroken en er verschillende tv-ploegen kwamen.
    Wat zal ik er van zeggen............
    Tegen zo'n virus op de camping is niet op te poetsen. Mensen laten hun zieke kinderen zelf naar het toiletgebouw gaan, die wassen hun handen niet. Of de boel is weer vol gespuugd na een poetsbeurt. Het lag mijn inziens dus vooral aan de campinggasten zelf.
    Wij zijn er niet ziek geworden.
    We hebben een heel leuke vakantie gehad, veel leuke voorzieningen. Wij leggen de lat ook niet zo hoog. (er was wel het een en ander niet helemaal fris meer) Je moet het toch zelf leuk maken.

12. NECAnGeL1

NECAnGeL1 Actief lid

Dat is natuurlijk een groot probleem de gasten zelf. Mensen kijken nergens naar helaas in deze wereld.

13. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Hele hele hele slechte ervaring vorig jaar. Eens maar nooit weer.
    Via vakantieveilingen geld teruggekregen. Wij waren op een park in Brabant prinsemeer.

Wij zijn na 1 nacht weg gegaan en werd door het park beloofd geld terug te storten. Door de zelfde vrouw die bij red mijn vakantie voor de camera was. Nou na aantal keer bellen hoe of wat liet ze niks meer horen en werd de telefoon er gewoon omgegooid.

Later is dit via vakantieveilingen allemaal heel netjes met ons geregeld.
    Zij zeiden dat er ook veel meer klachten daar waren.

14. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    ik ga daar nog niet heen al kreeg ik er geld bij

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wij zijn paar keer op Prinsenmeer geweest. Prima lang Hemelvaartsweekend gehad!

16. mowie

mowie Lid

3 feb 2007
    47
    0
    6
    Wij kamperen al jaren....en nooit weer naar riviera beach van deze Ooststappen groep.Vieze toiletten....afwasgelegenheid ook vies.En dat had niks te maken met de campinggasten zelf...werd (toen)niet goed schoongemaakt en bij gehouden.

17. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Wij zijn een paar jaar geleden in de meivakantie op zilverstrand geweest en was prima.

Vorig jaar op prinsenmeer en hebben een heerlijke 2 weken gehad. Veel te doen voor de kinderen en de animatie was ook erg leuk. De kinderen hadden in een musical mee gespeeld en dat hadden ze ontzettend goed gedaan. ik den dat de mensen die klagen al jaren gelden geweest zijn want volgens mij is er veel veranderd. Dit jaar gaan we weer 2 weken naar prinsenmeer.

18. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dit hebben wij eigenlijk ook zo ervaren.

19. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Dankjulliewel voor de reacties. ik zie meer slechte dan goede ervaringen dus ik ga waarschijnlijk toch voor wat anders.

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Wij zijn 2 jaar geleden geweest. (Prinsenmeer in asten)
    We hadden nog maar net geboekt, en ze kwamen om de haverklap op tv voorbij. Red mijn vakantie - nieuws etc. Allemaal slechte berichten.

Mijn zoon was nog maar een paar weken oud. Zag het helemaal niet meer zitten om te gaan. Haha.

Maar het was een super vakantie! Schome camping, vriendelijk personeel, mooie speeltuinen, leuke animatie en zwembad. Prima vakantie gehad!

Deel Deze Pagina