ervaring expedia?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Athina, Dec 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Heeft er iemand ervaring met boeken via Expedia ? Ik ben nu een paar maanden op zoek naar een betaalbare vakantie naar de canarische eilanden, of zuid portugal (all inclusive - max 250 meter van het strand, bij een centrumpje, 4 personen, max 2000 euro - 8 dagen rond 5 mei)

nu heeft expedia wel leuke aanbiedingen zo lijkt het... maar ik heb eigenlijk alleen ervaring met aanbieders als Tui en Sunweb etc. Omdat mijn ouders ook meegaan, wil ik wel zeker weten dat ik geen fouten maak in de boeking ;) of dat er addertjes onder het gras zitten waar ik geen erg in heb.

Ik geloof wel dat ik hier moet zoeken, en als ik dan op een andere computer boek, dat ik dan misschien weer goedkoper uit ben?
    Maar verder?

Of een andere tip?

groetjes
    Athina

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Met Expedia is prima hoor! Waar je alleen goed op moet letten, is dat je geen transfer hebt als je alleen hotel en vlucht boekt. Je moet dan zelf naar je accomodatie zien te komen. Ook is er geen hostess om iets aan te vragen.
    Verder is het top en kan je vaak zelf je vliegtijden e.d. uitkiezen, omdat je niet met charters gaat!

Share This Page