Ik wil met vriendin een nachtje weg. Ergens binnen Europa, waar je leuk kan winkelen en leuk op het terras kan zitten. Welke stad zouden jullie kiezen en eventueel tips over leuke restaurantjes en bezienswaardigheden?
Barcelona, Lissabon, Porto, Praag, budapest, Krakau, Berlijn, Rome, Antwerpen, Gent, Madrid Ik krijg helemaal zin om zelf te gaan!
Rome, Barcelona, Berlijn, Sevilla, Praag, Wenen, Kopenhagen en nog veel meer natuurlijk maar dit zijn wel favorieten maar ik vind het altijd leuk om ergens heen te gaan waar ik nog nooit ben geweest! Istanbul is ook geweldig trouwens!!
Het is dus wel voor 1 nachtje. Sochtends heen en Savonds volgende dag terug. Ook graag tips welke hotels leuk zijn. Heel erg bedankt iig al voor de tips tot nu toe!
Praag, Praag en Praag... En dan nog ergens onderaan het lijstje Rome, Berlijn, Krakau, Wenen en Budapest. Maar allemaal erg kort voor 2 dagen... Dan zou ik lekker naar Amsterdam gaan.
Lissabon! Zo divers en wij hadden in maart al echt heerlijk weer (25-28 graden en zon maar wel windje dus niet te heet). De stad bestaat uit verschillende "wijken" die allemaal anders zijn. Een historisch stadsdeel, een heel toeristisch deel, een deel om te shoppen, een deel om juist uit te gaan, je kan het veel te voet doen maar het ov is ook niet duur.