De titel zegt het al: Wij willen op zonvakantie naar Turkije / Egypte / Spanje / Tunesië.. Maakt niet uit, als er maar zon is. We hebben 1 voorwaarde die heel belangrijk is.. Een leuk zwembad voor de kids.. Dus met speeltoestel/glijbaan.. Waar wij als ouders heerlijk aan de kant kunnen zitten terwijl de kids lekker in het water spelen.. Heeft iemand hier tips? Geen aquapark, echt bij het hotel zelf.. All inclusive.. Graag zie ik jullie reacties.. Wij weten het ff niet meer...
Wij zijn nog niet zolang terug terug van Pelagos...in Kos. Super leuk kinderbad! Hotel en appartementen Pelagos, Lambi | Neckermann
Dat ziet er ook erg leuk uit, Consider! Er staat alleen bij dat kinderen pos vanaf 12 jaar van de glijbanen mogen? Dat zal wel een fout zijn, toch!
Hier zijn wij geweest in April. Echt een super hotel vooral voor kinderen echt alles te doen! Delphin Imperial in Antalya. Op vakantie naar Delphin Imperial.... Deze moet ook heel leuk zijn: Granada Luxury Resort in Alanya. Voordelig naar Granada Luxury....
Ik ben net de foto's aan het bekijken op Zoover, maar ik zie helemaal geen glijbaantjes o.i.d ? Vergeet trouwens helemaal: Lindos Princess Beach Resort op Rhodos!