Hoi Ik vroeg me af wie er tijdens haar verlof toch nog op vakantie is gegaan.. Zelf zit ik te twijfelen of ik wat zal boeken zowiezo wel in Nederland. Mijn man heeft vakantie als ik 34 weken ben alvast bedankt voor het reageren
Wij hebben ervoor gekozen om het niet te doen, maar waarom niet.. Ik zou niet te ver van huis gaan, lang in de auto zitten vond ik nl niet echt prettig.. En vliegen mag sowieso al niet meer.
Toen ik 36 weken zwanger was van Jorja zijn we nog met z'n tweetjes naar Tjechië geweest. Autozitten was geen probleem, alleen ik vond het wel jammer dat ik van de omgeving niet zoveel kon zien, aangezien ik geen lange stukken kon wandelen.
Ik ben met beide zwangerschappen rond de 35 weken nog een weekje naar Center Parcs geweest, maar dus wel in NL.
Hier ook een lang weekend naar Limburg met 35 wkn. Was heerlijk om nog ff weg te zijn met z'n 2tjes voor de aller laatste keer!
Ik ben 33/34 weken zwanger als we naar Belgie gaan. Ik had al geboekt voordat ik erachter was dat ik zwanger was Lekker rustig aan doen en per dag bekijken wat ik kan, zal het gewoon doen !
Ja hoor met 36 weken verlof met 37 weken 5 dagen naar midden frankrijk gereden 7uur rijden. Was echt heerlijk! En met 38weken en 1 dag bevallen Zou het zo weer doen
Wij absoluut niet. Ik durfde het niet aan dat de bevalling ergens anders zou beginnen en daarnaast was mijn verlof in december dus tussen de feestdagen door was te druk.
Ik ben met 36 weken een midweekje naar centerparcs geweest. Vrijdag thuis gekomen en zaterdag begon er al wat te rommelen en zondag op maandag ben ik bevallen.. Zou het een volgende keer gewoon weer doen zo laat in de zwangerschap mits het in Nederland is en in de buurt. Dus zou het gewoon lekker doen!