Ons meisje van 4 heeft echt hele smalle voeten en helaas past ze dus bij vd Assem momenteel geen enkel model. 26 zijn bijna te kort maar 27 meteen een cm te breed. Normaal moet ze schoenen van Clic of Guiseppo, maar die zijn dit jaar helaas ook te breed. Kipling of Shoesme (of goedkopere schoenen van de Bristol oid) hoef ik helaas al niet te proberen. Kennen jullie nog meer merkjes die echt smalle sandalen verkopen? Het liefst leer, maar ik ben al blij als ik leuke kan vinden die gewoon een beetje aan dr voet aansluiten. Bedankt alvast
Onze meiden hebben ook hele smalle voeten, als sandalen hebben we altijd ipanema slippers waar ze goed op lopen en ballerina´s laten we altijd opmeten maar van develab, giga, geox.
Ik heb idd vorige week Ipanema slippers voor haar en mezelf gekocht en die vallen mooi smal idd. Maar ze kan er alleen niet goed mee klimmen en rennen haha. Maar ik hoorde net van een kennis dat Giga en Develab idd ook smal vallen, thanks voor de tips
Hier ook kinderen met smalle voeten. Voor mijn dochter komen we vaak uit op Giga, Develab of Twins. Het kan wel per keer verschillen welk merk goed zit.
Onze dochter heeft hele smalle voeten, draagt nu vooral Twins omdat die wel passen qua breedte. Heb nu slippers van Orange babies gekocht en die zitten haar goed!(soort model als birkenstock) https://www.nelson.nl/orange-babies-meisjes-slippers-taupe-5711025064.html
Vooral op de breedtemaat letten, want bv. Twins heeft ook extra brede schoenen. Je zou naar een speciaalzaak kunnen gaan, waar ze breedtematen verkopen.
Mijn dochter heeft smalle voeten en ik heb altijd Teva's voor haar. Schoenen kopen is ook een drama dus ik snap wat je bedoelt!
Mijn dochter heeft ook extreem smalle voeten. Ze draagt normaal alleen Twins in wijdte 2,5, en in de zomer Teva sandalen.
Bedankt voor de tips meiden! Ik ga dit weekend maar gezellig op schoenenjacht en in eerste instantie op zoek naar de Twins. Kreeg al een tip van een speciaalzaak waar ze idd haar breedte opmeten
Op de website van Twins kun je zien welke schoenenwinkels star dealers ofzo zijn, die hebben ook de heel smalle modellen in het assortiment. Andere winkels hebben alleen de gemiddelde breedtematen.
Ik koop voor mijn dochter Develab, Twins, Shoesme en Clics... Meestal zit daar wat voor haar bij wat acceptabel aansluit. Bij Scapino, Bristol, van Haren etc hoef ik het niet te proberen, zonde van de tijd en werkt alleen maar frustrerend.
Wij hebben vorige week slippers gekocht. Mijn dochter had op de site Cypres slippers gezien, maar in de winkel bleken ze veel te smal. Voor haar dus weer gewoon Kiipling, dat scheelde echt enorm qua breedte. Cypres Bobette Pink Glitter - Slippers - Nolten Schoenen