zou ook nog wel kunnen, maar een goede mobiele aircco is ook nog wel iets van 700 euro toch? Ik had gehoopt voor max 200 euro klaar te zijn eigenlijk maar dat is wellicht wat naief
Dat komt omdat de warmte dan al binnen is. Zou gewoon een zonwering bedrijf bellen en vragen wat de mogelijkheden zijn.
Toen ik nog geen rolluiken had ging ik haken met zuignappen aan het kozijn en hing daar een lap stof aan voor het raam. Geen speciaal uv werend doek, de stof die de zon van het raam hield was voldoende.
Wij hebben deze ook sinds 2 weken hangen. Het helpt echt en ik vond de prijs nog wel meevallen. Ik heb ze besteld via nettenverkoop.nl
Dat is bij 3 dubbel glas. Er werd bij ons tijdens de oplevering van ons huis gezegd dat we minimaal 10 cm van het raam aan moeten houden, anders is de kans groot dat het barst. Bij 2 dubbel kan het wel gewoon.
Je kan het in de webshop zelf uitrekenen. Let wel even op met opmeten. Van alle kanten moet er 1 centimer af.
Wij hebben die ikea rolgordijnen, scheelt aan de binnenkant zo al heel wat graden. Zoiets aan de buitenkant zou dan moeten kunnen helpen. Vind dat idee met die zuignappen ook wel erg goed! Zit hier met enkel glas in de slaapkamer op t zuidwesten en een schuifpui beneden. Fikse glaspartij, heerlijk maar er is ook wel een nadeel zeg maar isse waaaaaarm of kouuuuuuud