Hoi dames, mijn dochtertje heeft de 6e ziekte, ze heeft geen koorts meer maar nog wel vlekjes, op internet stond dat zolang ze de vlekjes hebben de ziekte nog besmettelijk is. maar mag ze nu wel of niet naar het kdv? ik werk zelf op het kdv en weet dat er een ggd map is waarin staat of ze dan wel of niet naar het kdv mogen als ze de 6e ziekte hebben maar ik weet het niet uit mijn hoofd, ook kan ik het op de ggd site niet echt vinden. weet iemand van jullie het misschien?? morgen bel ik natuurlijk zowiso het kdv maar i kd8 ik vraag het hier ff
Ik geloof dat kinderen met besmettelijke ziektes hier gewoon mogen komen als ze geen koorts hebben, maar ik weet niet of daar uitzonderingen op bestaan. De gedachte daarachter is dat de kinderen dan waarschijnlijk toch al besmet zijn, omdat ze tenslotte al besmettelijk was voordat de bultjes zichtbaar werden. Bovendien moeten ze de ziektes toch een keer doormaken.
@yukl ja zo iets d8 ik ook, ik d8 neit dat ze geweerd moesten worden, maarja zeker weten doe ik het ook niet natuurlijk..