Denk dat deze vrij vergelijkbaar zijn alleen heeft de note wat specifiekheden die de s3 niet heeft (de s-pen, stuk groter). Heb je ze al allebei in handen gehad?
De note is niet echt broekzakformaat, daarom viel die voor mij af. Heb zelf de SIII. Gewoon eerst ff naar een telefoonwinkel gaan om de feel van de toestellen ff te krijgen, misschien wat reviews online gaan lezen, en vooral kijken wat jouw specifieke eisen zijn.
oke ik heb nu de samsung s2 maja ik vind het hem wel lekker in de hand liggen een telefoon zit niet in mijn broekzak .. dus dat maakt niet zo veel uit ik internet er best veel op .. dus groter is dan wel makkelijker penntje hoef je niet te gebruiken ja ik heb ze allebij in mijn handen gehad maar dan weet ik het nog niet
Ik zag pas dat mijn abonnement ook al is afgelopen. Heb nu een goedkoop abonnementje, maar merk toch dat ik ht internet mis. Niet zozeer om echt te internetten, maar om bijv een whatsapp te ontvangen. Zit er echt zo'n verschil in deze telefoon dan. Hen nu een kleine samsung young, maar ik vind het te klein. Hoe duur is jullie abonnement?
ik betaal wel wat voor mijn abbonement .. zit echt wel elke maand tegen de 60 euro aan . samsung s2 is leuk maja ik mag toch een nieuwe haha
Ik betaal nu 30 euro, maar zodra ik verleng wordt dat veel meer en dat wil ik niet. Daarom stap ik over van provider, enige nadeel is dat ik tot april moet wachten ipv december
Als je het pennetje niet gaat gebruiken, zou ik voor de s3 gaan. Scherm is echt best groot, ik kan er prima op internetten
Oh ja, dat was voor mij een reden om die provider in elk geval niet te kiezen. Ik ben bij vodafone gebleven. Bevalt me erg goed moet ik zeggen.