zoo bang dat mijn zoon stikt !

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lalahoffstie, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier ook zoon schijterd..
    Broodkorst durf ik al helemaal niet...
    Aangezien hij de hele korst zowat helemaal in zn mod stopt en er dus soms echt grote stukken afbreken dan..

Stukjes zijn soieso geen succes hier..
    Of hij spuugt tijdens t 'eten' of als hij al een paar hapjes op heeft..

En btw.. Mijn kindje maakt nooit geluid als ie kokhalst...
    Is dat raar?

2. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Ja ik weet wel dat ik niet teveel naar CB moet luisteren maar ik wil het denk ik te graag goed doen. Ook omdat hij dysmatuur was en nog maar 6600 gram weegt met 6 maand. en omdat ik een jonge moeder ben.

Heel stom weet ik wel.. maar ik denk dat ik gewoon beetje uit moet proberen en dat Aaron zelf aan geeft hoe hij brood vind. Merk wel dat iedereen het anders doet. Hoe komen jullie erop dat jullie pas brood geven met 8 maand? ook advies van CB of doen jullie dat uit jezelf?

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    6600 gram is niet heeel weinig toch..

Zoontje was met 6 maanden 7 kilo.
    en met 3235 geboren

Hier broos teouwens op eigen initiatief..
    Cb geeft geen advies behalve als k t vraag

4. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Nee klopt 6600 is ook niet zo weinig en er zit ook een stijgende lijn in zijn gewicht. Maar ik heb mezelf als jonge moeder zovaak moeten verdedigen. Toen hij was opgenomen werdt ik als zijn kleine zusje behandeld ofzo heel vervelend. Wil het te graag goed doen denk ik.

Hij wordt door de KA ook in de gaten gehouden vanwege ontwikkeling en gewicht. WIl gewoon zo graag een keer goed nieuws horen dat ik beetje wanhopig wordt dnk ik.

5. knap

knap Niet meer actief

Vertrouw op je zelf meis. Dat is het belangrijkste. Jou moeder angst zegt mij meer dan genoeg. Dat zit gewoon goed.
    Zelfs als je 38 ben wil je het perfect doen daar zit geen verschil in geloof me.

6. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ik snap je angst, maar ik heb mezelf er echt overheen moeten zetten. Mijn vriend vond het zo eng dat hij pas na 2 maanden een korstje durfde te geven, maar als je er bij blijft en goed oplet dan gaat het goed. Ons zoontje kokhalste ook, maar na een paar seconden kwam het stukje broodkorst er gewoon weer uit. Nu kauwt hij direct erop ipv zuigen.

7. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Vandaag korstje gegeven en hij kauwde meteen heel goed en kokhalsde helemaal niet. Maar nadat hij iets brood binnen had begon hij heel erg te spugen! wel 10 of 12 keer totdat de hele fles en het brood eruit was.

Hebben meer mensen dit gehad??

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jep mijn zoontje doet dit ook..
    ALS ie al iets met stukjes eet/doorslikt dan kot het er vaak na 5-10 minuutjes weer net zo hard uut

9. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Zweet staat me nog op de rug van de eerste broodkorst :D. Was zo bang dat ik hem af heb gepakt, terwijl zij daar geen reden toe gaf :(.
    Weet nu eigenlijk niet meer hoe het gegaan is, want ze eet nu als een bootwerker en ook broodkorsten :). Kennelijk heb ik het haar toch weer gegeven op een later tijdstip ofzo.

Deel Deze Pagina